朋友們,,你地係中秋點過牙???
唉,,,我就慘,,三日都係屋企,,悶死啦!!!
我開始發覺係屋企就會想番學,,但係番學又想放學,,唉*2,,你地都覺得好無奈ma????
現在同隔離位女同學相處得唔錯哦!!!!
前面係我表弟,,後是表姊,,佢地係咪好似情侶呢???
但係唔係哦!!!