琴日整人整到自己隻手指尾,,,瘀左T^T
PE考試:叻叻,,練習既時候,,一球都唔中,,考試5球射中3球^^
今日
IH X2:MISS話lunchtime補課,,無奈>3<"""
中史:冇咩特別
REE:冇人"蘇"牙SIR
中文:愈來愈LIKE MISS HO
IS:冇咩特別
食飯飯啦!!!^^開心^^
英文X2::想ZZZZZ,,,悶極了
SOR,,,大家,,,因為諗吾到打咩,,,SO咁耐都冇打!!!