| «‹ January 2022 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | | | 1 | | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | | 30 | 31 | |
|
2008 年 5 月 25 日 星期日  |
| 2008-05-25 |
分類: 未分類 |
今日好開心,,,
因琴日嘉瑩約我出街街
第一站::
西九龍,,我地去左玩,,好無聊ma????
行牙行,,,去葵芳,,
第二站::
葵芳,,,去食KFC,,肥死了!!!
行左一陣葵涌廣場,,搭車車去TW
第三站::
TW,,買present俾我親愛的諾*2
影貼紙相^^
THEN回家去
|
|
|
給SEEING CM=] 下次我要跟你出街街>好嗎?@@
|
網主回覆
thx,,家姐cmm Posted at 2008-06-06 05:16 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
"KAYING 於 2008-05-27 03:08 PM 發表:
CMCM=]^^'' 好開心的一天le,,
|
|