今日番去考PTH口試,,,老馬傻傻地,,佢自己都遲到啦,,仲要話我地嘈,,有問題
下晝,,去左游水,,wif 嘟嘟,,冰,,雅,,嘉瑩,,好好玩牙,,,
超開心,,,同佢地好開心牙!!!
好累累呀!!好耐冇水游水,,cause我冬天唔游水,,
今日O既游水,,令我更愛游水
I love swimming!!!