| «‹ December 2021 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | 1 | 2 | 3 | 4 | | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | |
|
2008 年 6 月 22 日 星期日  |
| 2008-06-22 |
分類: 未分類 |
今日冇得去游水,,唉!!!
但係同左家姐去睇破天•慌,,
好恐怖,,
我諗依幾排都吾咁食肉醬意粉,,太多"肉醬"成份
嘩,,
冇左2,,3分鐘睇,,下次有優惠哦!!
so下個禮拜,,又睇戲!!!
^^
|
網主回覆
我好吾好意思,,
下次,,我諗我一定得!!! Posted at 2008-06-23 05:50 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
冰粒粒` 於 2008-06-22 10:04 PM 發表:
相相令令`=] 又吾同我地去既-/\=
|
網主回覆
吾好意思
Posted at 2008-06-22 10:09 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|