黃雅賢,,'' 生日大快樂*!=]
13 碎啦...
今日 10;30 起身`玩咗陣電腦﹏
差吾多 11;00 就出咗門口*!=] 同呀簡去咗 M記食野...''
多謝 AIII 簡的禮物 ^V^`
跟住食完去咗千色,,,影貼紙相,,,畫咗好耐...''
之後等埋 AR FA 黎...再影第 2 部"=] AR FA 個頭好得意`哈哈
1.幾..JOR咗奇,,桓,,徐褲,,誠哥,,LION''去ROLLER場... '''
打咗陣 [[羽毛球]] ...N 世冇打`!;] 跟住係到HEA`跟住我..AII簡..AR FA...桓
真係超級無聊....s0 同佢地講話去一陣千色...好快番黎..跟住就即刻走...去千色
影貼紙相﹏=] 呵呵,,,今日影咗 3 次...3 部機*!=]
影完...去咗舊合益....之後就去番 roller 場揾佢地...點知佢地走晒...去晒徐褲屋企`!;]
跟住我地就去咗街巿後面果個公園到坐咗陣..係到hea..
之後佢地又話去舊合益買個d假眼鏡....冇度數的...`
佢地三個都買咗 ( ar fa..ahh 簡..桓 )
之後去咗合益...等埋古寶`!;] 古寶玩野...琴日又話吾黎...今日又黎咗''!;]
係合益到等佢地班友落黎`!;] ((徐褲家個班))
出發...搭的去西鐵站個邊個到bbq`!;] 哈哈'''玩得好開心*!=]
10 . 幾...走人....去咗b仔 wif aii 簡..aii fa..徐褲..奇 5個
跟住就番屋k...差吾多 11. 先番到..
好多謝今日有同我講生日快樂既人`^v^
今日玩得好開心`!;]^v^`
|