| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 8 月 31 日 星期五  | |
| 2007-08-31 |
9.幾比呀媽叫咗起身`!;] 琴晚 3 點幾先訓...訓吾著`!;] 但琴日明明玩到好攰
要我練咗陣琴
咁咪練囉...跟住同佢去咗 [[紅蕃茄]] 到食野...好耐都冇去過個到食野
食完...11;00學琴...點知...去到先醒起..吾記得戴樂理...=口=`
s0 聽日又要去學過...唉...淨係戴咗琴書..冇帶樂理...
學完..番屋k放低咗d琴書...睇埋電視...去婆婆到...等表姐`!:]
跟住去咗尖沙咀﹏=] 行完..搭地鐵去咗旺角..
得到差吾多 6.就番咗黎*!=] 好攰﹏=]
p0 琴日影個 d 貼紙相先`!;]


←好鬼死鐘意 e 幅...我既白痴之作`
|
| [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | ... | 99 | »
|