今日 DAY 5`CR`冇乜野''
IH,,,'' 原本話默書...跟住比我地講講吓...就冇默到..聽日先默*!=]
S`做個 D 實驗`冇乜野*!=] 小息...落咗去..之後叫咗KELLY AND ALLY 同我去厠所﹏-))
E x 2;;;聽歌..寫番d歌詞出黎...k.c.影衰咗首歌`跟住就要我地..跟住 e 首歌 d 音樂"'
改番少少...當作文,,''=] 吾知點解..e 兩堂過得好快"=] 有少少胃痛''冇食早餐﹏-]
lunch...番屋k`跟住行番學校個時...吾係好舒服...成身都好攰...個頭有少少痛痛地*!=] 成身都覺得好熱
A x 2`落咗 1 樓''聽肥林講野`好攰...好吾舒服...
pth`咪題...麻鬼煩*!+] 成日係到鬧人...大咗肚就咪鬼咁火啦`大肚重著對咁鬼成高既高x鞋`
重著到成個大長今咁﹏=] =口=`又成條蕉咁 `又發冷..
放學... 終於可以番屋k啦...好攰...上咗張床到訓咗陣..跟住覺得成身都好熱..發燒 =口=`
咁我咪同呀媽講啦...呀媽重話我冇事喎`跟住我話我覺得有事囉...咁就成咗兩粒必理痛*!+]
之後表弟就話我 冇屎用喎...病...佢個仆街...佢自己之前兩日先病完...重冇番學tim啦..又話發燒..又話眼痛
咁我咪好細力咁踢咗佢屎忽一下囉...跟住呀媽就開始鬧我...話我好踢佢屎忽''
又話咩 [[ 你隻腳咁大..踢死佢]] 咁我咪話 [[ 佢屎忽個大啦`]] 我都係好細力姐..我吾覺得我有錯囉..吾該
係佢口臭之嘛`攞部吸塵機吸吸個口啦..咁鬼死口臭`
家陣我病呀...都好吾舒服架...重鬧我..冇病呀...都吾知你病定我病`次次有乜事..你都係話我吾岩...我表弟就永遠是對的
認佢做仔呀...笨` 係佢令到我發火架...我先踢架`!;] 重要咁細力,,'' 佢又冇事..踢完佢重係到笑
跟住就冇Q理佢地..番咗房...訓咗陣`起身`冇乜野*!=] 6;30 去咗補習`!;]
|