今日 dAY 3`
一番到去..GARY 老豆黎咗..佢話要我地做 1 家人...佢係老豆`?!?
收回條*!=] 跟住好快就打鐘`-口- 直式上堂啦﹏=)
M`曾S!R,,''佢一入到黎個個就彈晒起身`
BEC0X,,,,''佢琴日訓話又話我地冇禮貌..冇修養...話佢入咗黎企咗成 1 分鐘...
我地都吾起身同佢講早晨...咁就比佢訓話訓咗 1 堂幾*!=] 今日終於教書..但係都吾係好明`=口="
E x 2 `k.c...比咗張paper我地..都吾知講乜...等佢講個張paper差吾多講咗成堂..
都吾知佢岩乜...佢講野..好難聽得清楚..搞埋一舊*!+] 跟住之後個堂就去咗 mmlc ,,...睇片`
都吾知講乜..睇到一半先知原來要一路睇..一路做個張paper,,但係我都吾識做=口=
個套片無聊到爆*!=] 就快訓著`...張paper淨係識得做 1 題﹏=] 黎家儀好勁呀..做晒..抄咗..^v^`
終於落堂...小息..同佢地落咗去小食部*!+) 佢地買野食...跟住佢地上咗去..我就同呀 rain 買野飲﹏-)
點知上到去...冇晒人..原來打咗鐘..先至好跑上去...
S x 2`青蛙....'' 都 0k 佢教書...吾悶...0k 明,,.
同 r0semary 笑死咗..淨番幾個字,,上咗五樓教... 又笑`我地好似好衰=口=`
落堂....lunch..今日出黎食`去咗 [[麗新]] 食完番咗去...-0-`點解會咁?
CR`上咗五樓...光仔,,..吹水...`
IH x 2 `老豆,,,,'' 兩樓都係到處理 D 班務`超好玩..超好笑`
老豆好玩得*!=] 如果日日都係咁..咁就好..但係差吾多成 3;20 先放學*!=]
放學﹏=)) 同 r0se 一齊行...佢去補習`
|