四色外框

-  `    aDelA ﹏ - ` ; ]

也許我這一生最討厭的就是你﹏=]

                                 

                          

              

 

adela00821
暱稱: 牙wong”
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2007-10-14
2007-10-13
2007-10-12
2007-10-11
2007-10-10
文章分類
全部 (99)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
2007 年 9 月 6 日  星期四   晴天
2007-09-06

        上個禮拜到...呀爸買咗部 S500i ..跟住佢琴晚話比我`?!? 原來因為佢用...d 電就好快冇..

              咁我就用咗啦...呵呵^v^`之前舊個部都用咗 1 年...用到傻傻地..好慢﹏=)

                 

  今日第 1 堂就係 cr`光仔..上咗去 5 樓`

                吹水`佢係到講緊D閱讀報告個D野..佢琴日叫我地帶報紙比佢..但係成班..廿幾個人都冇帶`^V^

第 2 ,,3 堂都係..PE`去咗 2B`講話咩運動會報咩項目,,,我同 ALLY 都報咗 200,,400,,鉛球

                   好驚 400 跑吾到TIM...但係 100 咁鬼多人參加..又吾夠人地快喎..`

   小息`落咗去買燒賣食﹏=]]

第四堂..I.H..遲咗上去..比老豆話`跟住成堂講分組個 D 野*!=] 唉`老豆話只可以有 3 組有 6 個人`其他個D就要5個人

                          重要每組都要有兩個異性..咁我地個組就 6 個人啦..咁我地又一早交咗PAPER`

           點知就有 5 組有 6 個人...多兩組多咗...跟住就話每組既組長出去傾..點知點咗[[剪刀石頭布]]`

                   之後 張SIR 咗`=口= 要我地個做走一個人..咁得四個女仔..兩個男仔..姐係話一定要做一個女仔啦..

                                跟住我地咪同老豆講囉..  另外輪咗個組就走咗一個..   我吾覺得我地組要走一個囉''

             明明係我地個組最快架嘛..我地又吾係冇講清楚比成班人聽..有幾組佢地明明上堂之前都未分好啦..得個 兩,,三個人

                係老豆話分組,,佢地先走埋一齊之嘛..咁先多咗兩組有 6 個人`做咩要我地走`手快有手慢冇架嘛`

      跟住係到講..老豆重借咗第 5 個堂...MATH堂...係到傾`

                           跟住 咩DA ...吾係我地個組既..另外一組 6 個人既..佢話自願走`咁我地同老豆講

           老豆個樣就好吾信我地囉..吾信佢係自願走咁..好似以為我地威脅佢,,佢先走...=口=`咁姐係吾信我地姐`

                   跟住搞點咗..咩DA 做咗我們班的女英雄@v@`?!? 之後放lunch`番屋企食..

                                                    第六堂`

       kc`.eng`派咗本英文圖書﹏=] 之後又講琴日個張 [[睇片paper]]`

                                 第 7..8 堂`就 D.T.`冇乜野..同R0SEMARY 一組*!=]

             放學..同 馮紫茵 去咗 0K..佢增值`之後就番咗屋K`HEA到6.3..學琴`

                                          番到黎屋K`呀媽同呀爸就去咗飲`我冇去...自己係屋K煮麵食`

                                  

    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]