上個禮拜到...呀爸買咗部 S500i ..跟住佢琴晚話比我`?!? 原來因為佢用...d 電就好快冇..
咁我就用咗啦...呵呵^v^`之前舊個部都用咗 1 年...用到傻傻地..好慢﹏=)
今日第 1 堂就係 cr`光仔..上咗去 5 樓`
吹水`佢係到講緊D閱讀報告個D野..佢琴日叫我地帶報紙比佢..但係成班..廿幾個人都冇帶`^V^
第 2 ,,3 堂都係..PE`去咗 2B`講話咩運動會報咩項目,,,我同 ALLY 都報咗 200,,400,,鉛球
好驚 400 跑吾到TIM...但係 100 咁鬼多人參加..又吾夠人地快喎..`
小息`落咗去買燒賣食﹏=]]
第四堂..I.H..遲咗上去..比老豆話`跟住成堂講分組個 D 野*!=] 唉`老豆話只可以有 3 組有 6 個人`其他個D就要5個人
重要每組都要有兩個異性..咁我地個組就 6 個人啦..咁我地又一早交咗PAPER`
點知就有 5 組有 6 個人...多兩組多咗...跟住就話每組既組長出去傾..點知點咗[[剪刀石頭布]]`
之後 張SIR 輸咗`=口= 要我地個做走一個人..咁得四個女仔..兩個男仔..姐係話一定要做一個女仔啦..
跟住我地咪同老豆講囉.. 另外輪咗個組就走咗一個.. 我吾覺得我地組要走一個囉''
明明係我地個組最快架嘛..我地又吾係冇講清楚比成班人聽..有幾組佢地明明上堂之前都未分好啦..得個 兩,,三個人
係老豆話分組,,佢地先走埋一齊之嘛..咁先多咗兩組有 6 個人`做咩要我地走`手快有手慢冇架嘛`
跟住係到講..老豆重借咗第 5 個堂...MATH堂...係到傾`
跟住 咩DA ...吾係我地個組既..另外一組 6 個人既..佢話自願走`咁我地同老豆講
老豆個樣就好吾信我地囉..吾信佢係自願走咁..好似以為我地威脅佢,,佢先走...=口=`咁姐係吾信我地姐`
跟住搞點咗..咩DA 做咗我們班的女英雄@v@`?!? 之後放lunch`番屋企食..
第六堂`
kc`.eng`派咗本英文圖書﹏=] 之後又講琴日個張 [[睇片paper]]`
第 7..8 堂`就 D.T.`冇乜野..同R0SEMARY 一組*!=]
放學..同 馮紫茵 去咗 0K..佢增值`之後就番咗屋K`HEA到6.3..學琴`
番到黎屋K`呀媽同呀爸就去咗飲`我冇去...自己係屋K煮麵食`
|