今日開學喇`咁就 f.2 番學啦`!:]
今日 7.8 起咗身`!:] 超級眼訓*!=] 琴晚訓吾著..1 點幾先訓
一番到去...去咗 2 樓...-口-`點知見到個個..點解都咁高..
個個都吾識既...f.1 個時,,平時都冇見過 e d 人係 1 樓出現過﹏=] 點知..睇吓`!;]
f.4 `?!?
跟住就諗..吾通 f.5 係 1 樓...f.1 係 5 樓`?!? s0 就上咗去 4 樓睇睇*!=]
呵呵...點知真係...2a`
點知番到去...第一眼覺得..點解個班咁少人既..個個都吾系好識
識個 d 就全部都吾係到...點知原來係自己早咗番 =口=''
打鐘...GARY 入咗黎...唉`佢做班主任*!=]
跟住講咗少少野就排隊..去禮堂...行緊樓梯個時..見到個 F.1 超似鬼妹`!;]
我估佢係 混血兒 黎的*!=] 吾知佢咩社呢...好想識佢...中社`?!? 係就好囉
入到禮堂...拍手拍到隻手好攰...60個老師..個個講..個個拍﹏=] 企咗差吾多 1 個鐘...
就快呼吸困難`好多人....跟住番班房...之後過咗 2C 捉咗 馮紫茵 同我去厠所 ^v^''
去完厠所..同佢落咗去 1 樓..之前 1e ...攞番 f.1 個時果個中文 filier*!=]
跟住就番咗班房..又要行上四樓...就快死`
番到去一陣..GARY 就黎咗﹏=] 派個D通告` r0semary 番咗黎...佢band...一齊坐..呵呵
之後明明 11;30 就放學...點知 GARY 講野差吾多講到 12;00 先放*!+]
放咗..黎家儀跟咗我番屋K...攞咗個中文假期作業既答案比佢`!:)
跟住係屋K食長通粉...食完...HEA 咗陣...個頭 0K 痛吓...超級攰...就訓咗 2 個鐘到
4點幾起身`!;] 個頭吾痛啦...好舒服..訓醒
HEA 到 6;30 去咗補習...一路吹水一路做英文,,,'' 冇帶部好易通去...查字典查到我就快死`
|