今日第二日番學...第一日正識上堂`!;]
今日既第1,,2 堂都係 MATH ...原來係曾 SIR 教﹏=]
=口=`第一日比佢教就已經比佢訓話訓咗 1 堂幾*!=]
明明話講書...點知講講吓又離咗題`?!? 咁都得.,,'' 咩事先`?!?
第三堂...CH`可樂陳教...吹水`佢有佢講..我有我地講
跟住小息`...吾記得咗做過D咩...好似冇...
第四堂..CR...中文...小班...撚豆教...超正..去咗 5 樓果個室到上...超 FEEL 囉...呵呵..1-22 號真係慘
第五堂,,E..英文..原本係外籍果個老師教..但係因為佢都未黎學校..好似話 11 月先黎''
s0 就 KC 教...佢又係介紹佢自己...又話自己好 聰明,,HANDSOME,,KIND,, -口-`吹脹
又話自己鐘意食蕉.....E 樣個樣...又比果個POWERPOINT我地睇''
F.1 個時睇過...冇野吾同..一樣`!;]
跟住就 LUNCH `番屋企食...食完..打咗陣 NDSL 先番學校...番學真係好悶..好采番屋K食飯..都可以打一打吓機
之後番到去 HEA 咗陣...打鐘...細聲到死..
第六堂...PTH..小彤彤教..F.1 又係佢教...佢話自己好叻`?!? 吾好玩啦`
第七堂,,..IH..班主任..44號`?!? gary`
講今年 IH 會教 D 乜,,..真係好悶`!;] 就快訓著*!=] 唉.....都吾知點死...IH E 科野..全部都係英文...
第八堂...最後一堂啦...U`音樂..s0s0`冇乜野..都0k..吾係好悶`
放學`番屋k`番到去hea,,,到咗 6;30 去補習﹏"-)
黃雅賢`吾好再胡思亂想`!;]
|