四色外框

-  `    aDelA ﹏ - ` ; ]

也許我這一生最討厭的就是你﹏=]

                                 

                          

              

 

adela00821
暱稱: 牙wong”
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2007-10-14
2007-10-13
2007-10-12
2007-10-11
2007-10-10
文章分類
全部 (99)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
2007 年 9 月 4 日  星期二   晴天
2007-09-04

            今日第二日番學...第一日正識上堂`!;]

                   今日既第1,,2 堂都係 MATH ...原來係曾 SIR 教﹏=]

                                       =口=`第一日比佢教就已經比佢訓話訓咗 1 堂幾*!=]

       明明話講書...點知講講吓又離咗題`?!? 咁都得.,,'' 咩事先`?!?

                         第三堂...CH`可樂陳教...吹水`佢有佢講..我有我地講

             跟住小息`...吾記得咗做過D咩...好似冇...

               第四堂..CR...中文...小班...撚豆教...超正..去咗 5 樓果個室到上...超 FEEL 囉...呵呵..1-22 號真係慘

                                第五堂,,E..英文..原本係外籍果個老師教..但係因為佢都未黎學校..好似話 11 月先黎''

         s0 就 KC 教...佢又係介紹佢自己...又話自己好 聰明,,HANDSOME,,KIND,,  -口-`吹脹

                                       又話自己鐘意食蕉.....E 樣個樣...又比果個POWERPOINT我地睇''

                F.1 個時睇過...冇野吾同..一樣`!;]

    跟住就 LUNCH `番屋企食...食完..打咗陣 NDSL 先番學校...番學真係好悶..好采番屋K食飯..都可以打一打吓機

                                                   之後番到去 HEA 咗陣...打鐘...細聲到死..

         第六堂...PTH..小彤彤教..F.1 又係佢教...佢話自己好`?!? 吾好玩啦`

                                                        第七堂,,..IH..班主任..44號`?!? gary`

                  講今年 IH 會教 D 乜,,..真係好悶`!;] 就快訓著*!=] 唉.....都吾知點死...IH E 科野..全部都係英文...

                         第八堂...最後一堂啦...U`音樂..s0s0`冇乜野..都0k..吾係好悶`

      放學`番屋k`番到去hea,,,到咗 6;30 去補習﹏"-)

 

黃雅賢`吾好再胡思亂想`!;]

    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]