今日番到去...上咗四樓...部咗呀 raiiiiin 落咗去買野食..又行番落去 -_____-`行到我死吓死吓咁*!=]]]
班主任堂`因為今日係禮拜五...我地吾洗周會..就好咗 5 個字時間班主任堂`
上年個堂班主任堂 r0 周會係小息之後..但係今年就係第一堂`
係到講班會費個d野..幾時收一次`?!? 每次收幾多`?!? 傾傾傾`老豆同我地講番琴日 d 野`
佢話佢好吾開心`咁琴日..我地都好吾開心啦*!=] -0-`
跟住...e x 2`兩堂..講咗 一..兩 個字野..之後就去咗 mmlc`
又睇片﹏=] 好悶*!+] 但係我都有去睇..but 都係吾知佢講乜`?!?
MATH`講咗少少野..做數`做完既就自己吹水﹏=)) 呵呵^v^`
小息`又落咗去..買咗盒麥精飲`!;]
cr x 2`上咗五樓...上上吓堂..廿幾個日...有成十幾個人都去咗厠所`光仔都比`?!? 呵呵
好無聊*!=] lunch`番屋k食
ih`分組坐...'' 之後話 ih 個份野...要做頭個兩頁...第三頁就要查晒字典,,,'' 跟住最後三頁就要識晒 d 字`
星期一默書﹏=]] 吾合格就留堂點到合格為止先走得`=口=` d 字都吾識..又吾洗讀
全部都英文 -0-`中文就話姐`....星期一都吾知點死
cpl`電腦..b組`馬 siiir 教`好ya,,,'' 哈哈
ch`派個d練習薄`派完之後..係到寫名...可樂陳就講佢既書..我地就寫我地既*!=]
放學...落雨...冇[[姐]]`-口-` 跟住番到屋k`做樂理`
重未做晒,,,6;30 去補習`補完習番到黎..沖完涼...食完飯..繼續做樂理﹏=] %3
|