| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 9 月 17 日 星期一  | |
| 2007-09-17 |
DAY 4`好眼訓呀...今日老豆冇番...朝頭早個班住任堂都冇人黎...差吾多打鐘..我們班的副班主任..mr 曾`先黎 -口-`
e x 2....比咗兩張paper我地做...一張要作文`!;] 好耐先過咗兩堂*!=]
M`MR 曾...講講吓書...又講道理`...... 小息...落咗去買麥樂雞食`!+]
CR X 2...兩堂都冇乜野`!-))) LUNCH...番屋K`
IH...老豆冇番...朱SIR黎代...雖然我吾識佢..但係佢超好人....超FREE...見到電話都冇野..
我地班超嘈`
CPL...落咗去....畫公仔......CH`吹水..食百力茲`好味`!;]
放學..同 RAIN..ALLY..嬌..KELLY 去咗元朗廣場`!;] 跟住番到黎..吹水
冇去操水`!;] 呵呵
|
| [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | ... | 99 | »
|