劉寶生日大快樂`!;]
今日番學個時..係屋K對面買咗 [[餐蛋治&麥精]]
IH`默書... 好低能..有幾個字..我明明識..但係吾知痴咗邊條根*!=] 寫錯咗..
15 個生字...岩咗 9 個..好彩都合格..吾洗留堂默`^V^....
M X 2`開頭就派咗張PAPER比我地做...跟住就講書..好悶..好複雜﹏=]
小息..同 r0semary 係課室到食[[餐蛋治&麥精]]'' 跟住點知比人捉...吾可以係課室麥精`1;]
就叫我地落去飲...跟住我地行咗落去差二多 2 樓..都重未飲晒..就上番去...跟住飲晒..就去咗 2b 班到..
將盒麥精放咗係佢地班個垃圾向到''同rOSEMARY笑死咗`跟住又上咗 5 樓
E x 2 頭個堂..r0se 去咗見社工''
冇人同我坐..悶死我..跟住第二堂..r0se 番咗黎..去咗睇片...去咗個吾知邊室`打鐘個時...同r0se 笑死咗'''真係超好笑
lunch` 番屋k食... cr`冇乜野...又係咁..
S x 2 '' 做咗好多實驗`,,
放學...自願留低做壁報`!;] 吾想番屋k`對住呀媽,, @v@` 番去比佢鬧咩..
跟住同 ahhh raiiin..ally`去咗買低紙*!=] 買咗好耐`跟住番到去...
做野..開工﹏=] 好認真呀..哈哈^v^`
|