今日 6.3 就起咗身`!;] 跟住換好晒社3...6.9 就落咗去留下..同肥嬋一齊去練跑`!;]
去到..我,,肥嬋,,一名f.1女子...一齊跑咗一個圏*!=] 跟住等到大家都黎哂''又要跑過`=口=
跟住...好快..好開心咁就 7.9 `之後一路行番學校..一路食我的三文治早餐﹏=]
番到去...食canteen坐咗陣..見到駱sir..佢同我笑`=口=" 乜佢應得我咩@,@`
上去...周會`=口= 練完跑好攰..重要去周會..企咗..差吾多8個字呀`-口-
今日第一堂..math*!;] 做數..吾識做`=口="
ex2`作文..kc發咗din...`小息..落咗去..冇買野食*!+)) s x 2`做實驗..好靚呀..影咗相`相係下面`
lunch..番屋k` cr`吹水...ihx2做野...好似test咁`跟住番學..打咗鐘..老豆番到黎..要我地做哂先走得 @v@
跟住我話我要去游水...點知佢話佢都會去`?!? 跟住我話我要去買游帽..佢就比我做完個張野走咗`
黎+怡比咗我抄..呵呵..佢真係好人` 去咗同cwing買游帽...佢都買咗`
之後又行番學校...點咗名...見到ancy...上咗好揾 伍詠姍`
跟住我..cwing..ancy..伍詠姍行去泳池`出到去..老豆真係係郅-口-好耐都未落水...
曬死咗`之後見到toman..sandy等人係個看台到同我地揮手...睇我同ancy`=口=`
落咗水....游完..我覺得冇乜野...吾辛苦...之後同ancy一齊行..見到陳(笑)桓
toman打電話黎,,,''佢地係大球場..ancy去咗揾佢地..跟住見到wai..同佢一齊行番屋k`
番到屋k..洗頭沖涼`之後好精神`跟住 6;30 去咗補習`7;15 走咗..去咗千色揾佢地`
去咗同籃球個班去食飯..等等吓..等到成8點..去咗囍連華打邊爐`好開心`哈哈..又見到陳(笑)桓..但係佢見吾到我
食完 ..10點幾..ar sir 收工...一齊去咗m記...呀sir 生日..
happy b!rthday t0 y0u`
happy b!rthday t0 y0u`
happy b!rthday t0 ar sir`
happy b!rthday t0 y0u`
同呀sir唱咗生日歌`哈哈=] 跟住玩到 11 點幾先番屋k`
今日好多節目..好開心`!;]
 今日is堂既實驗..我覺得好令
|