day 1`MX2,,'' 講咗好多野..但係吾明=口=`
CH`冇帶作業..但係我有抄番D答案架﹏=] 小息..燒賣
C..我都有抄野呀..哈哈..幾乖... E...比KC話..佢見到我係到玩電話..嚇死我...好采冇事姐*!=]
又做PAPER,,,LUNCH`同vict0ria 一齊行..番屋k食..點知番到屋k..冇人...跟住打比呀媽
佢叫我同d同學仔食...玩野咩..幾點呀..等我番到屋k先講...跟住就係落下買飯食啦...
食完...番去wif vict0ria..行行吓..見到 ahh raiin 佢地..同佢地一齊行..原來佢地係我屋k留下間 7-11 食
重知落去同佢地食啦`-口-"" 番到去...pth`答咗 1 條問條...岩咗..好ya`
r0se 吾好咁火..係個小矮彤睇吾到你隻手姐`!;] ih...講書..好悶...比老豆叫咗起身答野..吾識`=口=
. u...唱校歌..好采識唱姐`呵呵=] 跟住做自己野`
放學...同ally留係學校做數學..冇一題係我自己做既...全部都係 kumii..張sir 教我的''
好難..吾明....比張sir笑死咗`!;] 差吾多 4;45 先做完...番屋k`!;] 嘩..聽日好忙呀`
陳浩俊同學搶cutter..整親隻手..留咗好多血..好兇怖..要入急正室..
希望你會快 d 好番啦`!;]
|