m x 2`冇乜野..叫我地做書﹏=] 有 d 琴日係補習班做咗`^v^
ch`嘩..我有抄野呀`哈哈^v^ 小息..同 ahh raiiin..ally 落咗去..買咗個 [[腿蛋治]] 食
番到去..打咗鐘...都係遲咗,,1 分鐘都冇...咁就比老豆叫咗出去..問我地點解咁遲*!=]
cr`光仔...冇乜野.. e`吾記得做咗d咩..
lunch個時..出到黎..kc就出黎..跟住係到話我...冇病呀'''咩事先`?!?
f.1 個時同我講 [[我吾識你..都知到你態度差啦]],,家陣 f.2 就同我講 [[你呀...真係衰`]]
冇野呀...食咗藥未呀`?!? 又冇同你講過野...就話我態度差...你連我叫黃雅賢都吾知啦...
話乜野我呀﹏=] 上你堂..我又冇比你話過`一次都冇囉..吾該`
跟住同咗佢地去m記..元朗廣場個間...買番學校食..係自修室食..食完...上咗 5 樓*!=]
pth`嘩..我答咗題問題呀...呵呵^v^`
ih`講書...跟住我講咗比老豆聽kc話我衰...r0se..嬌佢地就講咗黃煒彤d衰野出黎`
u`講咗少少野...試音...試咗個 3,,4 個`!;] 有排都未到我啦*!=]
放學..留低做壁報...跟住 5;00 ..學校要我地走...咁咪走囉...同咗 AHH RAIIIN,,ALLY 去咗元朗廣場..買咗少少野''
跟住話走...ALLY就咗..我同 ARR RAIIIN 又睇咗陣先走`^V^
|