今日day..4....交咗標語個張paper ^v^'' ex2,,佢終於講書啦*!=]
m...講書..吾明...小息..落咗去...麥樂雞...
cr x 2..冇交閱讀報告同剪報..=口=`做paper
lunch..番屋k...ih..聽書...cpl`畫公仔'' ch`抄作業答案...`!;]
放學...去咗更衣室..諗住揾呀平..點知佢吾係到...同到ar pat and 保保
比佢地玩死咗...攞哂我d相`-口-,,,電話...sd 哂=口=
跟住去咗 6s...中社啦啦隊...冇乜野講..走咗...去咗圖書館...借書..1 中 1 英 wif sandy
同sandy 去咗換3....跟住 呀joe 話 5 點黎...點知我地又吾可以自己打住波先..=口=`
呀joe 叫 老豆[[gary]] 叫我地做熱身...十個圏...跑死咗...做完熱身...係到吹水..等呀joe
等到 5.7 ..都重未黎...走,,去學琴..點知佢就黎咗`!;] 番到屋k...吾記得..冇帶d 3 番黎..係更衣室..
sd 咗 sms比 sandy 佢地...學琴....佢地幫我攞咗套校服,,^v^''
中文閱讀報告中..`
|