| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 9 月 26 日 星期三  | |
| 2007-09-26 |
今日中秋節翌日`!;] 放假一天`今日...12 點幾起身...表妹 9點幾已經黎咗@@`
去咗[[樂怡]]食野wif..呀媽..表妹..四姨,,三姨and三姨丈'''好多人`我地去到..佢地已經食哂`=口=
食完..見到 黃+慧...=] 跟住去咗法國醫院...三姨丈要打針 @@"
好彩打埋今日吾洗再打...打咗一個禮拜..日日都要打@@" 架車超載....6個人..私家車
去咗美麗華﹏=] 無印...買咗隻冷3....同埋少少野....跟住就去咗海運...
行咗陣...諗住去[[沾仔記]]食雲夻麪`點知冇開...好好食架...平時出到黎一定去食架嘛''
6 點幾就番咗元朗..去咗千色對面食雲夻麪,,,吾好食..好難食*!=] 好多味精..食完..呀爸打電話黎...話去買書包''
去咗揾佢...買咗個GREGORY既書包..哈哈..好開心`!;] 嗯...呀爸..我會比心機讀書架...
跟住番到屋K..冇食飯...好飽*!=]
|
| [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | ... | 99 | »
|