6;15 起身`!;] 差吾多 6;45 ,,同肥嬋去咗大球場..練跑...跑咗好多呢`!"]
跟住同肥嬋..黃靜去咗大會堂到換 3 `!;] 之後一齊番學校...同咗黃靜去咗小食部買水..
番到去重好早*!=] 番到班堂...做報評,,揾人抄 i.h.`陳浩俊..你d字好似打風咁..睇都睇吾到..點抄呀
跟住好快就上堂....今日係星期五...班住任堂...聽 k 先生...講何韻詩`!;] 但係 k 先生 e 首歌吾係何韻詩唱架喎`
上堂..cr`交咗閱讀報告 and 報評...嘩..好乖`^v^ 哈哈..抄中文paper,,''
ih..講書...講得都 0k 慢,,,s...講書`!;] 但冇聽到... 小息...小食部..燒賣..
ex2...個個食哂野...都吾知佢講乜...一時又講下paper..一時又講下書
lunch..番屋k` ax2...叫我地揾一幅畫啦..點知重要我地出去攞住個咪介紹出黎..=口=`
樣衰到爆...出到去...都吾知講乜*!=]
pth...冇乜野..今日佢都吾係好火...心情好咗....
放學..老豆黎咗..調位...[[秋]] 簽....坐第一個位...重要係中間..點算...kc..個口...又臭又多口水..=口=`
第一個位呀....死啦..重吾死...不過都好采...同ally坐''
本來話跟號數坐...如果跟號數坐咪好囉...咁我又可以同番 r0se 坐..重坐最尾喎`=口="
調完位..就去咗泳池...今日游水...冇乜野..都吾算太辛苦..但比上次辛苦囉''
跟住游完..番咗屋k..沖涼洗頭...之後去補習...頭個一個鐘..miss 當咗我透明....最尾個半個鐘先理我*!;]
|