今日明明星期六`都要我地番學*!=]
番去交成績表喎,,8.3 起身`
8.7 出門口`!;] 原本諗住番去放得張成績表就走得
點知要等到 9. meimei黎咗之後先走得"=]
重知唔咁早番啦﹏-) 個時超眼訓,..交完成績表,,,攞完書單..
meimei話走得...番屋企....番到去...換番3
再訓過`!;] 訓到差唔多 12. 比呀媽叫咗起身`!;]
搭巴士出荃灣飲茶﹏-) 飲完...搭的去吉之島行街
冇野行既...屯門果個吉之島多野買d`!;]
荃灣 e 個都冇 c.c.lemon 買既`
廢既......行到 5. 搭西鐵番元朗`!;] 番屋企
之後叫咗 pizza,,壽司 去婆婆到食...因為今日係呀父生日`舊歷,
食完..番去..見到 r0semary 佢地`!;] 個時攞住部 dvd 機...好樣衰`!;]
番到黎`
又比呀爸鬧,,,妖...關你鬼事咩`又話我態度唔好
我又唔係同你講...呀媽都未出聲...出咩聲呀你...你地兩個同我講野既態度都唔好啦
你地用咩態度對我..我咪用咩態度對番你地囉﹏-)
淨係識得用 $$ 黎威脅我....
|