今日家長日`以為唔洗番學啦﹏=]
點知琴日先知今日要番...今日係結業日`!']
番到去..點完名`
就去咗禮堂,,,超悶...超攰...企咗1個幾鐘*!-)
放咗...去 [[ 麗新 ]] 食早餐wiv呀媽and表妹
食完同表妹去睇醫生`!;] 之後番咗屋企
之後 1 點,,去咗揾細姨`之後去咗 r0ller 場
揾佢地,,,得個4個人...計埋我都係得5個...係到坐咗幾個字...第呀簡
佢黎到...打咗陣波...之後就踩 r0ller,..跟住打咗陣機 [[ ndsl ]] ,,
同佢地打雙打...輸咗 @v@
跟住就去食野..m記位...去大快活` 點知佢地去到又唔食
我同呀簡冇理佢...照食...食完...去咗千色揾佢地....想玩籃球機...但係佢地係到
一開始玩..佢地一定搶晒我地 d 波射既...好奸
想影貼紙相...又驚佢地會冇啦啦會走入黎喎*!;]
SO就等佢地去咗唔知邊樹個時影
影完,,,畫緊個時...佢地走咗..之後又番黎...之後又走..
好無聊呀`!;] 同呀簡畫完之後..畫咗成粒鐘`畫完去玩籃球機...
射咗 120 球` 好似第一次入咗咁多*!=] 之後就去影相
最後去咗影印`!;] THEN...番HOME
POST吓相先﹏ 好耐冇POST過啦`
今日既;;
  
 
   
 
之前既;;
  
  
|