四色外框

-  `    aDelA ﹏ - ` ; ]

也許我這一生最討厭的就是你﹏=]

                                 

                          

              

 

adela00821
暱稱: 牙wong”
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2007-10-14
2007-10-13
2007-10-12
2007-10-11
2007-10-10
文章分類
全部 (99)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
2007 年 7 月 5 日  星期四   晴天
2007-07-05

           番到去....MEIMEI又冇番...

       點完名...同平平,,區倩怡上咗去517..

                       另外班個D就去HALL都唔知乜鬼I.H.PROJECT

                  咩數學比賽...本來冇我份架嘛..

        咁就係計全班數學最勁個幾個啦...明明第三個係林治姍既

             但係佢又話要去騎馬喎..跟住就第四個孫麗姍啦

         又話參加咗咩家政班喎...之後就叫咗我第五個去啦...

                           都痴線架.....人地班班都係頭個三個...我就排成第五

             比咩賽...比屎忽咩`!;] 一定輸硬架....

                 去到...有 1A,,1B,,1D,,1E 佢地個個都好勁`!-)

                          當初我以為係個人既比賽..點知係組既

           咁我就連攰咗平平同區倩怡啦*!=] 點知係奧數黎架

                    好彩係中文....個 D 奧數有大部分都係小學個時教過架...

                     BUT 乜都唔記得`!=] 以前都唔聽架啦﹏=]

                            比賽完....去咗HALL ,,,唔夠 3 分鐘就完咗啦...

           出到黎....第咗陣...去新完中....成個F.1...係條街到....好樣衰`

                   咁多個學生1...好似小學生咁*!=] 去到..

                                     同 r0se 夾分買咗個細既[[爆米花]]套餐食....

                 入咗去....第咗陣...做咩...開頭都  0k `!;]

                       第係中間個到就超無聊﹏=] 睇咗 1 個鐘重係到講緊廢話

           都重未入正題...睇完` 同 r0se,,ally,,kelly,,s0kiii,,castel 番咗元朗

               B 仔食野....食完番屋企`!']

    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]