I.H GARY.....佢教真係好過K.C.好多部*!-) BUT要人做功課既﹏=]
H.E. 講咗書一堂幾...無到死死吓"=]跟住個半堂個死八婆就整芒果奶AND芒果豆漿..//
芒果奶都OK..幾好味...BUT太多奶味...冇乜芒果味...跟住果個芒果豆漿就超難飲*!=]
跟住兩樣野都唔係好岩架啦﹏-) 難飲到死`!-)
今日係星期五...雖然唔洗早會﹏-] YMM要我地去317堂到做問卷﹏-) 都冇ECLASS個密碼..做唔到
係到玩電腦*!=)
Cx2,,,MISS IP....講番上次FROM TEST 個份野...唔合格個份..唉`悶到死....又煩喎個死人MISS IP
LUNCH....味太朗WIV呀媽AND表妹"=] 好好食呀﹏-)
番到去..D人個個都係到玩緊[[猜包剪X,,輸咗比人打一吓..手板]]比人打到兩隻手都紅晒
跟住打鐘個時先醒起SCIENCE要默書..SO即刻温....
S....默書....雖然温咗唔夠5分鐘..BUT都識喎﹏-) 跟住講WORKBOOK
C...做聆聽﹏-) M....做PAPER﹏-)
放學....調位...同繽哥坐....唉.....BUT都好過坐前面重要同隻豬坐喎...好采今次調番我去後面姐﹏-)
跟住傾PROJECT.....5.幾番HOME....6.半去補習...跟住番到黎HOME..又做PROJECT
|