MEIMEI冇番﹏-)
panpan黎代佢,,,,L.....又係PANPAN...好無聊
CH....抄ENG WORK BOOK
E....MEIMEI冇番...WONG SIR 黎代....白頭髮果個呀.係咁吹水
PTHx2...原本係pth,,之後c架...but pth要考口試,,,so借咗miss何堂...
兩堂pth..考口試...我又一早考咗喎..又唔比傾計喎,,,,悶到嘔
lunch*!=]番home,,,食肉醬直通粉...好好食呀*!-)
跟住番去....M......做書﹏-) r0semary,,t0t0,,anthe比人捉咗上去..
黃智綘告佢地.....整佢...笑佢......希望你地冇事啦﹏-)
I.H x 2...gary....第一堂講project...第二堂講番書....
第二堂r0semary走咗..去見社工...好悶`-)
放學係課室作feeling
6.3 去學琴...學完番黎就做project做到11.
做咗好多野呀....好攰*!=]聽日交啦
希望辛苦可以換來高分啦﹏-)
|