第一堂.... i.h.
講書,,好比心機去聽呀..but都係唔明﹏=]
家政x2,,,整燉蛋.....唔食的...but都最後都食咗....都幾好食喎''呵呵""=]
好好味呀..我整得>3<`
小息....冇乜野,,,,cx2...miss ip...兩堂都係到同"the jumping frog"個兩組練
miss ip 真係好煩...要求又高wor..差唔多一組用一堂時間去教佢地應該點做....都唔關我地事啦''
係咁講做乜喎..悶到死*!=] 最後淨番 3 分鐘都重要講day dook
重要比功課,,,又遲放"-) lunch...m記wiv soki ,, castel ,, 呀平
去個時行行吓冇啦啦見到好大隻北京狗"=] 嚇死.....
我一路行一路都覺得隻北京狗係偷走出黎架..一定有人養''邊有北京狗就{{流浪狗}}
跟住行到{{琼瑋竉物店}}既時後見到個女警and隻警犬一齊
就知道岩岩個隻北京狗係琼瑋到走出黎既"=] 跟住我同soki都覺得隻狗好慘啦
之後行到海皇粥店個時又見到另外一隻北京狗入咗去海皇粥店
跟住冇理...去m記...點知食食吓....之前係海皇粥店個隻北京狗走咗上黎m記
重係我地附近....嚇死哦'''跟住到我地走個時隻狗重未走......其實佢真係好慘/*!=]
跟住就番學校...上堂
s...係課室到講workbook....好努力咁去聽﹏=]
但都唔係好明//// -口-`
c....做聆聽.....
m.....e課好悶呀"=) 又多字喎.....
放學,,係學校hea到五點"=)
|