Mandy*!=] 生日大快樂..祝你愈大愈靚女,,愈大愈多人追
送咗隻大口仔公仔比MANDY.....佢都鐘意大口仔....哈哈....好呀......有品味"+]
又係 day 3 ,,,, 兩堂e..ymm
測番上個day 3 測緊個份卷"=]
做到錯晒﹏=]
跟住 s ,,,,,, 一邊聽書一邊同黃玉盈吹水*!=]
小息....落咗去買野食"-) 跟住又兩堂C.......
作文........跟住叫人出去默字....好采冇叫我姐"-) SO 好快過
LUNCH.....同呀媽..表妹..三姨去咗金田食壽司*!=]`
跟住番到去....CH
測驗..........但係超難.......吾識"=] 未做晒﹏=))
兩堂M.....第一堂講書....第二堂做數"=] 3 . 開始拾書包"=]
跟住係咁做數學.....唔想攞番屋企做.......好采終於做得晒"=]
3 . 5 打鐘.....同SOKI..CASTEL 九秒九咁既速度衝去NEWAY﹏/////
363號房"+) 唱咗好多歌.....呀媽又唔洗我補習.....又冇叫我番去......SO唱到 8. 先走*!=]
唱到尾個時....超好笑"=] 唱愛情陷阱.....凸撚奇SHOW"+]
笑到我地ALLY死死吓"-))
|