S..上五樓"=]
Ax2,,,聽美術史﹏-) 好悶呀*!-)
肥林好煩呀`
小息之後,,周會,,好攰呀..無聊到死"_)
C,,上咗317堂,,,考打字"=]
打晒....呵呵....10分
電腦﹏個網頁都唔知做到點咁''=) 又樣衰... 又整到亂晒
ALly好慘,,開咗7部機都開唔到"-)
lunCh,,,金田wiv呀媽,,表妹"=]
ih..k,c 冇上...呵呵'''冇咗佢.....清靜咗好多呀"=]
e...kai 子..meimei又黎咗....其實你黎做乜姐...佢地我地都係咁架啦"=]
m....好悶呀...e課又難又悶..全部都雞腸..數目子都唔多隻
都唔知係咪數學黎架*!-)
放學...eng form test ,,難到呀媽都唔應得"-)
超多唔識"-) 一定肥佬''算..估咗架啦
跟住五點...meimei 落黎清場,,,走佬...去馬田路果個{{小型足球場}}
睇班際足球比賽....出課室門口個時..發現原來自己前日冇攞到傘番屋企喎..
咁咪攞咗番去囉...去到....好曬.....好采有傘..呵呵-) but最後都係輸咗....fuck
之後就去咗補習啦..
|