| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2008 年 5 月 29 日 星期四  |
| 沒有林馥群的日子第五天 |
分類: 未分類 |
雖然有你地支持,
但係我都係冇咩勇氣,,,
同''佢''講,,,,...
點算好ar~!
好驚牙
我想知,,,,
.*_.°×我們兩 個 不 同 世 界 的 人,,,可 以 有 愛 嗎__))*?.+]

|
|
|
你要明白''愛情''是什麼東西,, 要清楚'愛'的定義,, 如果你真係真心真意愛1229,, 又何必管不同世界呢?? 愛情是不分國界的,, 真心鍾意一個人就要付出代價,, 要等待,, 每一段愛情,,都不一定順利的,, (電視都係啦!!) 只係在於你有冇勇氣去等,,去同佢講姐!! 自己諗清楚啦!!
|
|
|
琳滋滋 於 2008-05-29 10:55 PM 發表:
{"愛1開始便痛苦' 要愛便要承受啊!! 愛是不在乎是否同1世界的人 每個人都有自己的內心世界" 看你能否進入群群的內心世界} 沒有勇氣!?便要吃很多很多醋lor~ 自諗..
|
|