ADRIAN公園
平日無膠聊GE野..
adrian1990
暱稱: 周敬祥@@
性別: 男
國家: 澳門
地區: 花地瑪堂區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2010-12-05
2010-12-02
其實我...
給沒風度的我..
完成不了的結局
文章分類
全部 (35)
少甜 (1)
未分類 (34)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 35
留言總數: 127
今日人氣: 3
累積人氣: 2273
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 9 月 12 日  星期六   晴天


挑戰... 分類: 未分類

   係尋日,,我上上下堂收到個MSG..果陣心諗:X~!又唔係女黎~SD黎把鬼咩~!聽緊書架麻= = 正想del左佢之際...睇真D個內容..原來係話今日7:30去青洲果個球場到集合...商討學界籃球D野...而我今日去完,結論就係:而家學隊已經超過12個...想入..自己爭取! 對於我黎講..要爭取入隊之餘,仲要同其他人爭取7號呢個number..  如果攞唔到..我打黎根本都冇意思!!..更何況..因為年齡問題..今年真係我最後一年打學界了,,我唔可以逃避!! 既然面前有難關比我挑戰...我唔會再選擇退縮..! 對..真係1個難關黎..同隊中有不少人實力不錯..對於很久冇練習GE我絕對係1個鞋關..SO...

 

 

我.不.可.以.再.蛇.王.啦!!!






訪客留言 (返回 adrian1990 的日誌)


seeing888 於 2009-09-13 12:39 AM 發表:
- 最後一年+油la"
- 羅個冠軍番黎ar//哈哈
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 盡人事啦~"~
Posted at 2009-09-13 01:35 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



Juliano 於 2009-09-12 01:33 PM 發表:
好事,
打校隊戈時我年年都要爭
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 講得岩" 我唔會留手- -+
Posted at 2009-09-13 01:35 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



SALLY_HB 於 2009-09-12 03:24 AM 發表:
HAA"~~你條死仔~~~發女溫發到你呀~~~KAA"~~~
咁你要比心機啦~~~你都識講最後一年.....
唔好有遺憾呀!!!!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 對..我以前太多遺憾了!
Posted at 2009-09-13 01:36 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



owen 於 2009-09-12 12:50 AM 發表:
你終於知呢
小心
前路兇狠得多
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 叫定私家醫生到場..XD
Posted at 2009-09-13 01:36 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]