係尋日,,我上上下堂收到個MSG..果陣心諗:X~!又唔係女黎~SD黎把鬼咩~!聽緊書架麻= = 正想del左佢之際...睇真D個內容..原來係話今日7:30去青洲果個球場到集合...商討學界籃球D野...而我今日去完,結論就係:而家學隊已經超過12個...想入..自己爭取! 對於我黎講..要爭取入隊之餘,仲要同其他人爭取7號呢個number.. 如果攞唔到..我打黎根本都冇意思!!..更何況..因為年齡問題..今年真係我最後一年打學界了,,我唔可以逃避!! 既然面前有難關比我挑戰...我唔會再選擇退縮..! 對..真係1個難關黎..同隊中有不少人實力不錯..對於很久冇練習GE我絕對係1個鞋關..SO...
我.不.可.以.再.蛇.王.啦!!!
|