ADRIAN公園
平日無膠聊GE野..
adrian1990
暱稱: 周敬祥@@
性別: 男
國家: 澳門
地區: 花地瑪堂區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2010-12-05
2010-12-02
其實我...
給沒風度的我..
完成不了的結局
文章分類
全部 (35)
少甜 (1)
未分類 (34)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 35
留言總數: 127
今日人氣: 9
累積人氣: 2256
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 9 月 19 日  星期六   晴天


我在聖中的膠事(希望大家認真睇) 分類: 未分類

成個星期冇打BLOG了...因為呢個星期真係OK忙.,忙GE都係正經野...例如:番畫劇呀~練波.,K書等等...唉..完全冇哂時間="=睇怕我今年都...
但冇理由連球哥(炎X雄)都....我..../ . \

講起佢.,佢就真係愁左D...調位..調左去LELE姐後邊..陰公..朝夕相對真係怕佢地會日久生情-3-...但亦有可能佢因此而上堂時集中聽書..如果以正面GE角度睇的話"

但我想講GE膠事主角唔係佢..而係人人都認識GE   [KATHY]  鍾X惠老師...呢位老師可犀利..入黎短短2~3年其地位已經比得上主任...WHY?因為佢連每一班班主任覺得冇問題GE事佢都可以加把口插入去..舉個例子.,校規上寫明[本校男同學上學時需穿黑色皮鞋]..的卻沒有限制不準穿什麼款式和限制鞋身高多少CM...但鍾老師卻要所有男同學又要穿傳統的皮鞋才能上學..否則..唔比對方上學,這樣..不少男同學只好遵命,但心卻不憤,呢個行為簡直係浪費金錢,又唔環保.
第2...侵犯私人...記得本人去年經常遲到,但卻看到了不少怪事..其中1件..每位同學在入校門上課時,,鍾老師總是會聚精會神地看著同學,不是看什麼..而是看看對方的內衣是什麼顏色,,其專注觀看時的眼神十足似一名變態佬..令人反感,,有時還會要求女同學主動掀起校裙給她看底裙是什麼顏色,對方不肯時她竟然會主動掀起對方校裙...在旁恰巧睇到的我當然不會介意.,但當時人卻會感到身受其辱..

第3..呢件事令本人及很多為本校出力GE運動員帶來不滿..除了沒有合適場地/系統運作之外(這是學校的問題,不關佢事)...但冇理由連少許特權--不是運動堂穿運動服回學上課也不可以吧!?基於上下午班的同學放學時間太遲..總不能要求人家跑來跑去地換衣服吧?..浪費時間又浪費體力...運動員怎能發揮最佳效果?最膠的是:不是運動堂穿運動服回學上堂時會被她鬧45分鐘才能回校上堂"!!9.9

還有一件事..是她近來才order的...就是..上下午課的同學..不能委託4點放學的同學買外賣並放在課室門外..違者一律沒收..!

Kathy(鍾+惠老師).,以環保的角度上,她既不環保.,又浪費金錢..兼浪費時間.,以教肓者的角度上她也不是一位正常的老師.,港台節目<<鏗鏘集>>中其中一集提到教育人士應以身作則去支持學生以正面思考及作正面教育..且將社會正面信息回饋校園,了解學生處境,需要等等..她..做得到嗎?






訪客留言 (返回 adrian1990 的日誌)


Cani 於 2009-09-27 10:17 PM 發表:
我覺得佢几好wo~我几中意kathy,,,(5好打我)
伊几點,,,其實我覺得冇咩...
可能我之前一直都係咁吧...
第二點呢,,我覺得佢都5會掀太高啦...如果係掀高小小...咁冇所謂吧...
我覺得佢係我暫時係聖中所見過的miss,佢算係一個几有heart的miss吧?!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



royjai626 於 2009-09-23 09:16 PM 發表:
KATHY姐真係麻Q煩
點解總覺得佢似主任多過似miz= =
其實佢係唔係有小小心理變態??
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 佢自以為好駕世...
Posted at 2009-09-24 01:22 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



YO1994125 於 2009-09-21 10:32 PM 發表:
kathy=_=,,又係戈條臭hi..'
佢真係出曬名..
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 係LO~佢D事蹟應該要比多D人知.,更希望佢本人有自知之明痛改前非= ="
叫多D人黎睇吧~~
Posted at 2009-09-22 01:37 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



snowsut 於 2009-09-21 07:52 AM 發表:
-v-' 佢係咁GA NA..'
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



SALLY_HB 於 2009-09-19 12:43 PM 發表:
哈...個條仆街不嬲都係咁嫁啦.....入黎幾年就係威係勢.....
其他D MISS阿SIR都未出聲.....佢就狂係度鳩UP....都唔知扮乜野.....
好彩仲有一年就走.....平時又唔多會撞到佢.....
呵....加油啦
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



owen 於 2009-09-19 01:39 AM 發表:
咁屈機口既佢
上年俾佢屈左我一次
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]