近來...有1位男同學....為左表現出他個人追女仔能力有幾咁特出/顯示比佢前女友睇佢係幾咁有追女仔GE技巧...不惜每日花錢去請幾名女同學早餐,下午茶..等等
像1個觀音兵...我心諗:日日有人唔洗錢請我食野我更係成日搵佢啦~仲會覺得佢好細心TIM~因為佢會為我銀包設想",,仲要一見到女方心頭好就不惜花錢買比佢TIM~嘩...夠豪氣...以上GE都唔係咩大問題"問題GE係..受他欣慰的女生們竟不明白冇事獻恩勤這道理..還相信他心細如塵,係佢地其中1人GE真命天子咁話WO~唉~...正所謂路遙知馬力..如果當時人本身冇問題GE話..就唔會有咁多人遠離佢.,佢都唔洗用物質黎換友情/其他關係啦~~~係呢到發表都係點到即知好"
而那位男同學浪費成性...佢自己本身收入又不高....又經常說自己唔夠錢用向同事借錢..而那些債款通常要等1個月/幾個月才可還清!
這令我想起一個故事-----
話說,甲行行吓街,見到兩個政府工人在努力工作..其中一個掘開啲泥,另一個就將啲泥鏟番落去.,填番個洞.
佢哋掘完一個,填完一個,走十步,又重複相同的動作:一個掘開啲泥,一個鏟番啲泥落去..
甲好奇怪,於是就問佢地兩個:「請問你們在做甚麼呢?」
兩人回答:「我們在種樹.」
甲:「噢,你們咁樣點樣種樹?」
其中一人回答:「我負責掘開啲泥,佢負責埋番個洞,但插樹苗果個今天剛好休假.」
|