ADRIAN公園
平日無膠聊GE野..
adrian1990
暱稱: 周敬祥@@
性別: 男
國家: 澳門
地區: 花地瑪堂區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2010-12-05
2010-12-02
其實我...
給沒風度的我..
完成不了的結局
文章分類
全部 (35)
少甜 (1)
未分類 (34)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 35
留言總數: 127
今日人氣: 7
累積人氣: 2277
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 12 月 29 日  星期二   晴天


聖誕之後 分類: 未分類

聖誕之後有咩搞..係26號果日好多人都咁問我,.我以半宅男GE方式黎同佢地一齊過呢幾日@.@(唔好問我去左邊...)

曾經..12月開頭還是會期待聖誕到來,只是沒以前咁強烈..

係我老餅左?定係聖誕潮左?

「平安夜,失身夜」,呢句話都少講左啦~係日日都可以失身既年代,甚至可以將失身包裝成「援交」作為交易,平安夜先期侍失身或得身,會唔會搞笑左D?想失身!?任何時段本地學生妹500蚊有交易 0 0".....

對聖誕禮物有咩期待?..咪咁老套啦~今時今日可以送禮的日子太多太多,好像拍拖.,很多人拍了一年便把貴重的禮物全送了,到第二年已為送甚麼禮物而煩惱...送禮像從前的明愛籌款,每年要創新高..先夠睇頭!但時代不同了,明愛籌款都不能追求新高,聖誕禮物都一樣,最後只剩番一個形式..

小朋友既禮物呢?他們早已收到無比豐富既禮物,擁有既隨時比一個成年人仲要多!對聖誕禮物早沒期待,就算有,不用幾日就失去收禮物的快樂..

但無論如何,聖誕都係幾可愛既~即使沒了期待..起碼大家都可以放下假輕鬆下先啦!






訪客留言 (返回 adrian1990 的日誌)


Cani 於 2009-12-30 03:33 PM 發表:
我覺得聖誕禮物5係係貴重方面..而係應該係個心思方面吧?!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



Elivs_Her 於 2009-12-30 01:03 PM 發表:
GOOD
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



SALLY_HB 於 2009-12-30 05:43 AM 發表:
講得岩~~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]