鑑於近日..tvb係合家歡時段播了套新劇..<秋香怒插唐伯虎>,呀唔係..係<秋香怒點唐伯虎>至岩! 一眾友人與本人眼見劇名幾有趣就打算睇一睇那套電視劇睇下係咪真係咁好睇啦~(其實我係想睇陳法拉/ . \ ),該劇一開始未播出街果陣,曾賣了不少預告,一知半解ge我以為陳法拉扮秋香咁正抖!? 梗係第一時間去睇啦,但睇到第2集時得知..原來胡杏兒先至係扮秋香果個-0- 雖然有點失望,但本人覺得胡杏兒係入邊ge造型還頗順眼的..所以不加理會..反正近日有空,該劇又的確幾有趣,所以繼續追~
但是//一眾友人以及網友卻認為胡杏兒 - 可能係世界上最醜既秋香,什至有人話:胡杏兒 一定係世界上最醜既秋香!唔知係d人眼覺高定其他原因啦,有人什至講笑仲話:搵曹永廉,鄭欣宜扮秋香仲好wo @0@更認為余慕蓮都好過佢tim!
不過我就覺得..都唔係咁差姐..如果真係搵佢地拍ge話..呢套劇收視一定創新低= ="需知美女呢家野同鮮花一樣.,係必需要綠葉陪襯~
可能入邊果d春.夏,冬香,石榴果d幾令女..所以突出唔到佢掛- -...
|