2009"11"15 很久沒打了 =)
大家好"
重記得我ma? ;D
有冇掛住我呢"
睇黎都冇架喇 =)"
今日我開始會打番" 大家多多指教 =)
""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""
一朝早就趕頭趕命咁-3-"
點解冇聽到佢響既 -3-"
番到學.."
乜到冇帶" 開心 =)"
面對唔到-3-"
算啦.." 唯有加下油-3-"
CL" 聽隆頂頂 =P
差d比區波波聽到.."
中文listening" 差小小了-3-"
又係果句.. 加油-3-"
EPA" 過百句ok =) 好野好野..
又係果份施政報告-3-"
恨爆了.."
西史" 又派" =)
幸好 " 沒什麼大變 =)"
""""""""""""""""""""""""""""""""""""""
Lunch" 食街市" -3-
你班廢柴.. Fake死-3-"
唔係話塔9番到架咩 =)"
Band遲大到.."
好彩冇咩人到"
都唔知佢講咩.. 只係知道要練..
點算好-3-??"
Maths.. 你夠我死了-3-"
低到呀媽都唔認得.. 講真 .. 最好咪鬼認我-3-"
搞到我灰爆 /.\"
work hard work hard-3-"
補習去.."
唔好鬧咁盡好bo /333\"
人黎架.." 好想還拖=3=
"""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""
對不起" 倫 /.\"
對唔住對唔住對唔住 /.\"
唔好咁啦" 對不起 /.\"
"""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""
我需要ComMEEEnT =)
|