2010-4-4 twenty four =)
今日終於吾洗見住呀媽. 可以見您=) happy x 100
12點半都citywalk. 跟住接您去會所. 溫書=) 吾知您溫吾溫到呢. 晏晝食杯面. 好難食-3- 不過有您陪=) 繼續溫書. 成日搞我個頭-3-" 係咪真係會爛架呢=p 溫溫下書玩ipod 其實都吾知溫左啲咩=p
聽日又要開始努力努力. 大家加油.!