2010-3-29 eighteen day =)
一早起身睇鐘嚇死-3-" 吾記得左吾洗番=)
9點40 到左citywalk 開心lemon條柱 :-*
叻女冇遲到=p" 走圍行. 荃灣廣場 =) 等戲院開門
買飛個女仔好熟面口-3-" 一定見過好多次. 但嗡吾出個名.
海旁去. 同您係海旁行去西約. 爽=)
到麗城. 見到撒旦 =( 1點15 您要練波了.
回家溫豬. 成個腦都係您了=)"
大家都要加油溫書.!
乖.別再想我壞的一面. 請看現在的我. 老婆=)