今日本來唔出去同fd打波...點知佢地話打完波出mk @_@ 甘我見出街岩我喎...咪同左佢地4個出mk囉 我地5個出去其實都冇咩好行| 係有2個fd話見波杉波鞋...咪同佢地睇一陣 睇左一陣...我同陳伯同埋阿葉見有其他地方想行 咪親佢地兩個入左去睇波鞋...我地自己行左去先 我同陳伯同埋阿葉行左去奧海城>.< 行左一陣...另外果兩個fd搵我地 佢地話走啦,返去啦 我同陳伯同埋阿葉想行多陣,咪冇同佢地返 我地3個繼續行,行唔知想去邊 本來想搭車去南昌轉西鐵去元朗** 去左南昌轉車買票果陣子