今朝早返學
發覺自己唔記得返補課
個心想...唔返一兩次冇事既.....
到左上電腦堂
阿sir教完野叫我地做果陣
發覺部電腦有d問題
人地部電腦有既野我冇
之後問阿sir-.-點知連阿sir都唔知點解
正係知有辦法正返好
正返好咁就算啦
到左放學果陣
應該要上TSA...成班友唔上...走曬
阿sir叫大家做一張野...做完出去講幾句野
好易姐...點知有個叫義林既同學唔識做
睇佢平時冇咩野
成績好似勁過我
點知佢唔識做喎**
最簡單5W都唔知點做
字典都唔識查先低死
要阿sir教
我係尾2果個做完
諗住等埋佢先走
點知佢叫我走@__@
之後我話...係fd先等你炸
繼然佢唔like
咁我為走囉~.~
|