MySpace Music Playlist at MixPod.com
好慘ar 成日起屋企. 同妹妹燭光晚餐=.= 佢好開心XD 表弟聽日黎HK 大個仔na 識得自己黎昋港.. 睇你識唔識搭地鐵 haha 聽日好忙 好多野做
sINg cON` 對於今日大家ga演出我真係好滿意! 練ga時候雖然大家都有不滿. 覺得煩覺得累. 但係一上台 大家就變得出奇咁投入:) 又齊又大聲 真係好開心今年我地咁ga進步! haha 個個都讚我個蛋糕好味 有機會再整俾你地食na 金泰哥好支持我地ar 好似佢先係班主任咁-.-
ceci 佢地等我地4點放補課一齊影相@.@ 好快樂ga 7B <3
回到家抱頭大睡!
衰人呃我黎左上水. 搞到我咁鬼開心=_=
近排太開心 na 見到個日記就好想再打番` 一齊左38日 :) haha 好凍ar 5.x度-_- 爸爸都俾我唔番學XD 一陣乖乖去補習. 如果你黎搵我就好na