唉~"今日比人罰唷"
我愈黎愈覺得eng無聊提不到興趣
嘩~"佢條友牙...
又成兩堂對野啵...
就係比佢罰lor...對緊果張ws
忽忽班長都比人罰企...
之後格黎就叫我解carton佢知
甘咪做埋手勢比佢睇
條友就罰我企lor"
之後對完張ws就話
「你吾好以為我睇吾到牙,仲要做埋手勢比我睇」
扮q晒野甘...扮晒高手又吾係整比佢睇牙...
之後又見到yeah!係到擦黑板..勁好笑...擦勁久
art堂就無聊得多...
成堂係到吾知睇乜...字啵...煩到
41號就係到係甘訓訓訓...
第2堂了素描簿啵...6分kkaa"ge
「你凈係用左hb咋...有改善」
lunch...好味牙...2腸1扒
佢地d人好勁8分=0="
之後楊小姐就話佢叫yeah!擦個fucx字牙...kaka係eng堂
怪吾知得我都見到喇@o@
跟住落黎就好好笑...
成班人又留左係課室...
玩隱笑@o@"我贏左好多場啵@o@
係甘嘩嘩嘩!!!勁yo
之後ms黃都黎隱笑=0="
仲有個polly..吾知點解我地yeah!佢就笑...
仲要未yeah!都笑定先=0=""
臨打鍾前...佢就係到yeah!到全班都聽到晒@o@
數學堂...好似變成了一堂我幾鍾意既堂@o@
gd牙...好易明...又識做數
中文堂...超悶...
|