| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 10 月 11 日 星期三  |
科學學會好多人牙"  |
分類: 未分類 |
今日吾知點解5點就起左身~"
之後又訓番覺...
放學既科學學會好多人牙
上年每次都係得10幾個人""
依家冇椅坐...差d
|
2006 年 10 月 10 日 星期二  |
| 冇電腦用 |
分類: 未分類 |
訓覺牙!!!!
吾打""" |
2006 年 10 月 9 日 星期一  |
無奈的相片  |
分類: 未分類 |
早上
搭半先落到街牙...
一定係吾到50MIN拎野比人喇...
不過真係覺得佢好NICE囉...
一D都吾似章姐姐所講甘惡牙...
上堂
早讀冇帶ENG書...連MS蔡都冇囉
IS好樣衰牙~"竟然得我冇綠豆...
ENG堂就派左卷35/50牙~"
小息
上左IS室入去拎綠豆~"
之後就去左圖書館...竟然冇帶學生証牙~"
上堂
ART堂,好笑囉
仲以為係落音樂室~"甘就落左去2樓
點知又話合班啵,又要行番去7樓囉
兩堂都係講"黑體"好悶~"
LUNCH~"
今日食雞脾+飯~"
黃小姐又黎左了~"又話數學簿改正啵~"
之後成12點6先派我本野~"
我改正期間就有個叫黃穎X既係門口大叫"郭......."
勁好笑~"之後黃小姐想罰佢..點知佢走左仲走得好快~"
真係牙斌叫狗愈叫愈走囉@o@
郭二蚊好慘牙~"要係2min內搵到佢囉~"醜醜
之後就落左去大樹同佢地坐左陣就上左去圖書館~"
搵$.$....
上堂喇又~"
1堂數學~"
好難明囉~"第3課牙!!!講極都吾係甘明牙>"<
中文堂...ms蔡係甘罵人牙~"
忽忽班長+安班長都比人罵傾計kaka~"
|
2006 年 10 月 8 日 星期日  |
真矢惡魔  |
分類: 未分類 |
上午
今日8點幾就起左身了...
之後開左電視機見到有湘琴重播
甘就睇埋先起身囉~"
9點幾就開左機玩hp
點知牙媽出左去,個鄰居入左黎囉
搞到我冇得玩hp...比佢玩bbo...
一到同佢玩bbo一到做功課囉~"
下午
之後個鄰居去左食飯...
我就玩hp囉...
然後佢又食完飯...又入左黎=0+
我就整煎餃子XD+木瓜荳MILK做我既LUNCH喇
做晒功課就4點幾囉...睇下低低BB識多D kaka
鄰居又叫出黎『煮飯仔』甘就煮囉...
煮到悶悶地燒紙,好high牙...d灰飛晒出黎
仲可以繼續燒佢tim~"~
玩到7點就番到去
晚上
今晚食雞翼,大白菜,好味魚gd牙~"
2個人食甘上下喇...
之後又煲劇打機haha
愛情魔髮師~"幾好睇牙...183club
就ch左台睇花好月圓...
幾好睇啵...尤其是係牙齊想拎千嬅果d眼淚果到
最後就睇真矢~"
估吾到今日真矢又比人屈~"
不過最後都比真矢感化了gd~" |
| 2006-10-08 |
分類: 未分類 |
嘩~"琴日好眼訓牙
所以今日補打...
早上~"
遲左起身...搞到遲左15min先搵到世強
去果個材判班..
遲到左好似30min...去到港灣道
哇...今次好玩好多牙
今次就係搵4個人出黎打雙打,
之後有1個人上去做材判...
對面有個導師指正你既錯誤囉!!!
好過癮牙...成班人要等我講埋分先可以開波
哈哈~"走果時汁左成筒波^^
下午
今個下午冇團契啵...
甘呢左睇d野就番左屋企了
番到去就玩童話...
之後煎左成1粒鍾既餃子終於食得囉
=-="打機打到5點幾就家姐番到黎
鄰居又叫我出去玩『煮飯仔』
之後煮煮下果個女鄰居個盒著火kaka
勁好笑~"之後就番左屋企了
晚上
夜晚就係到一到煲劇一到打機囉
惡作劇之吻←大結局勁好睇
直樹同湘琴最後都結左婚
夜王←男工關(鴨)
女王的教室←原來真矢本來甘好既
果個女學生真係好恐怖...
自己打到自己甘...就話係真矢打佢囉...
爆屈機~"睇完就傾多陣msn就訓了...
|
« | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | »
|