ka~我真係發現左有房係好掂嫁
我睇睇下tv果時...
聽到有個男仔喊...
之後佢間屋企無房嫁啵
佢同佢家人罵交...
之後見到佢勁樣衰!!
今日5點幾熄左個罵鍾..."
之後到6點半先睇左d put(仲要睇住tv)
搭車果陣又溫put
馬姐行左餉黎搵我
傾到番課室<<
ms關睇堂...溫到打鍾...
首先考eng3,湯圓竟然無番學係e刻..
做做做聽聽聽...eng3都叫易喇
得數個vocab吾識...
收完卷,點知湯圓番到黎了
ms就話你仲可以考put
但係湯圓佢係就好似無咩精神
put好易掛..."60分聽野都識...
不過最後10分屎晒.."
就排隊考中4...好魚牙
第1組好有趣甘離晒題
而我就死得...根本就吾知咩叫「孔聖誕」
所以亂甘作用年初3...之話吾要年初3
變成「孔聖誕」囉
點知凈係得我一個人選...3個中秋,2個聖誕
我最後一次發言(我第2次發言)似乎搖擺左立場-0-"
ka~42號話用番聖誕d裝飾黎裝飾孔聖誕..."
落去左,見到吳曉,佢問我週會喇
佢好似好緊張甘-0-"原來改左吾係佢
之後又本來話等棋果...點知佢走左...
我就走左"佢就問我肚吾肚餓
去左食吉野家!
嘩!點知一開始見到東瓜頭同張xx..一齊坐
點知又見到鄭hifi同袁x同劉xx
7個人一齊食野
果個張xx真係好似做梗棟x笑甘
都真係好無聊"
溝晒所有汁...去食完野就走左
<<跑屆地的月光>>好野黎的 |