奀仔之日誌←龍※
哈哈...可能會吾係日日寫嫁...
大家吾好甘失望牙
aesopt93327
暱稱: 奀仔乂龍
性別: 男
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
怎麼辦”
吹水獸-0-"
混沌"
跟蹤兒"
愚人節快樂
文章分類
全部 (153)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
尚無任何連結
2006 年 12 月 15 日  星期五   晴天


十分雀躍 滿足 分類: 未分類

今日仲以為會凍tim...

屎左喇...5點7先起身...

甘我仲有第5課都未溫好

我就著左風螻...點知熱到流汗-0-

番到去屎喇...未溫詞彙...

份數一幾易牙...不過第15題...

數二真係好玩-0-亂填...

放學落雨...我本來有帶傘嫁...

之後好似留左係班房到...

點知上到去吾見...睇清楚..

原來係袋到..."

見到tam得佢一個係到登分...好慘唷

今日有5個人搭去筲箕灣@o@"

好好好玩...我同fit權就呃晒全部人  ...."

之話去世強屋企...之後佢地又信啵..."

點知去到果個電梯...

我同fit權就行左第2題路...

點知佢地信到十足..."

之後fit權又話佢m記搵令女-0-

我都估到係無嫁喇!

不過我就食左個麥香雞包+milk昔

我覺得早晨既m記一定變成"城市論壇"

我地坐係入面...

之後有分別有4個老人家..."傾計

之後格到勁遠...囉

我地兩個就係到夾左係到

好似成個場到係佢地甘..."

之後d 經理都睇佢地吾順眼kaka

條最多野講就凈係買左杯野...

之後帶左n個橙黎食...

勁嘔心...有d佢嘔番出黎ga..."

睇完心花放家姐就搬番電腦番黎...

等佢走左我就用喇...

點知...裝野要有權限...所以我裝吾到..."

好好玩牙""""玩到10點...就比左家姐



2006 年 12 月 14 日  星期四   晴天


同它一星期沒有見面 分類: 未分類

今日吾屎番學.."

不過都好悶牙!

8點起身睇左cm日記!

點知爸媽都未起身

不過佢地起左身竟然話我冇叫佢地起身囉

9點幾有電影睇喇

<<玉觀音>>ka"

個女主角叫安心,點知又要人擔心

嘩!10點尾好忙牙

要狂轉台睇埋<<婚姻x術>>大結局

11點多家姐起左身

12點同我玩牌...

ka~又有新玩法

12點50min佢冇啦啦同我玩到癲-0-"

1點5分就煲完麵.."食

就做數...點知我又成日分心..."

<<非常外父>>騙婚高手.."

娛樂直播<楊怡話自己係劇中胸大無腦..."

之後黃忠x又話佢自己傻-0-"

3點7覺得好肚餓...

又整左炒飯食.."

睇左星夢美少女...gd

就番左黎喇



2006 年 12 月 13 日  星期三   晴天


中3+中2..." 分類: 未分類

我真係好似無左電腦好吾掂甘

真係好想知我冇機果時(都p3)有d咩做

依家我就係甘睇tv同訓...真係好悶

講番今日先

今日又遲左起身..

本來想4點幾起身溫書嫁

不過又可能琴晚12點幾先訓喇

5點幾先起左身...

嘩!屎梗...要背ga野我都未背熟

搭地鐵果時真係好熱!

我將長衫果個"袖"摺到短袖

嘩!今日又見到馬紅

佢又話未溫晒..."

我都係第1次被人問有冇戴皮帶囉

我覺得好無聊牙,佢甘行法...

ms chui睇中2牙...罵爆人

你吾好用甘既眼神望住我

嘩..有成90mins比我地考

真係玩野...仲凈左25mins對..."

吾知真係易定點喇

總知我覺得除左無記果d之外都識晒!"

有10mins傾計gd"

嘩!又係上年1e既老師喇

陳ms...帶我地落禮堂

中真係幾咩...難又吾係易又吾係!

最後都聽吾到時間完

有7個人走喇...6人搭地鐵

fit權話見到湯圓.."

之後係搭電梯果到大叫喇"

佢真係停左係到一陣

之後我地都未行到佢就搭緊喇""

點知有車喇...不過我都聽吾到有"o者!o者"聲!

點知湯圓同獅子入左車...我地就入吾到喇

搭到太古<豪>好無聊牙""佢話轉搭bus"

番到去fit權話m記有個令女...

所以我地走左去m記住野..."

番喇...番到屋企仲未飲晒milk昔

用左毛巾包住佢..之後放左落袋

牙媽吾知道!睇完心花放都無咩做

就睇左<<聖誕快樂>>睇完就整cake

今次整得勁快..

<<星夢美少女>>真係好睇

<<浪漫滿屋>>好慘喇

果d保護鍾樓果d先搞笑...點都吾走.."



2006 年 12 月 12 日  星期二   晴天


eng3+put+中4 分類: 未分類

ka~我真係發現左有房係好掂嫁

我睇睇下tv果時...

聽到有個男仔喊...

之後佢間屋企無房嫁啵

佢同佢家人罵交...

之後見到佢勁樣衰!!

今日5點幾熄左個罵鍾..."

之後到6點半先睇左d put(仲要睇住tv)

搭車果陣又溫put

馬姐行左餉黎搵我

傾到番課室<<

ms關睇堂...溫到打鍾...

首先考eng3,湯圓竟然無番學係e刻..

做做做聽聽聽...eng3都叫易喇

得數個vocab吾識...

收完卷,點知湯圓番到黎了

ms就話你仲可以考put

但係湯圓佢係就好似無咩精神

put好易掛..."60分聽野都識...

不過最後10分屎晒.."

就排隊考中4...好魚牙

第1組好有趣甘離晒題

而我就死得...根本就吾知咩叫「孔聖誕」

所以亂甘作用年初3...之話吾要年初3

變成「孔聖誕」囉

點知凈係得我一個人選...3個中秋,2個聖誕

我最後一次發言(我第2次發言)似乎搖擺左立場-0-"

ka~42號話用番聖誕d裝飾黎裝飾孔聖誕..."

落去左,見到吳曉,佢問我週會喇

佢好似好緊張甘-0-"原來改左吾係佢

之後又本來話等棋果...點知佢走左...

我就走左"佢就問我肚吾肚餓

去左食吉野家!

嘩!點知一開始見到東瓜頭同張xx..一齊坐

點知又見到鄭hifi同袁x同劉xx

7個人一齊食野

果個張xx真係好似做梗棟x笑甘

都真係好無聊"

溝晒所有汁...去食完野就走左

<<跑屆地的月光>>好野黎的



2006 年 12 月 11 日  星期一   晴天


inh屎期 分類: 未分類

魚!今日又遲左半個鍾起身!

5:37起身溫~好勤力甘抄低.."

ka~搭地鐵果陣吾知點解d人又望住晒!

番到去就繼續溫,今次又係小姐睇堂

勁難牙!果14分全部吾識牙!

心情可能因為甘就差!

吾想講野-0-"

走果陣都好小講野

到搭到筲箕灣喇"

世強無啦啦提起yumiko做做下空中飛人果時褲掉左出黎..

不過勁好笑

心諗l佢露底都有人睇ga咩"

之後同fit權去左買腸粉...

我比屎忽衡攻擊"

我地終於知佢住邊喇

我同權行祟真果到番屋企

果d腸粉流晒野...

好彩凈係腸袋到o者"

<<婚姻之術>>gd<

<<無間道>>好睇牙

<<心花放>>睇左n次

<<徽笑patas>>王心凌+張木東木粱gd

聽日考eng3,put+chinese4..都吾知點溫