奀仔之日誌←龍※
哈哈...可能會吾係日日寫嫁...
大家吾好甘失望牙
aesopt93327
暱稱: 奀仔乂龍
性別: 男
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
怎麼辦”
吹水獸-0-"
混沌"
跟蹤兒"
愚人節快樂
文章分類
全部 (153)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
尚無任何連結
2006 年 11 月 28 日  星期二   晴天


龍山文化 分類: 未分類

今日又無做功課...

做中文wb..."

又險些早讀樂<<

早讀樂偷睇8xx...

收完晒功課就落去週會...

eng問答比賽-0-"

keroro組果個f1好叻牙...150分領先..

果個黃志叉就好低能...係台上同人打眼色等...

最後以280分贏埋...

走果時我見到校長同安哥哥講野-0-"

我仲以為佢罵佢...點知事後先知佢話佢好多小動作-0-"坐係到

匯報了...

係我地組果時好搞野...

無啦啦係到偷笑..

果個蔡生又話無厘啦奸<<

但係佢自己又吾睇下先-0-"

其他組-0-"印象最深刻就係fit權既n頁圖表-0-"

圖表1-7,8(1-4),9,10(1-4)無奈...

小息吾記得左lu..

數學堂得知有日抄功課...

中文堂我又覺得好悶-0-"

ms黃又黎左..午膳時...

佢地兩個要去專題..

之後我地兩個又跟住黎

點知去圖書館<<

我地有得偷聽了kaka"

我地坐格黎...

係甘係到作黃生..鐵頭功<

坐到1點-0-"點知都未走..甘我地兩個就走番左上去

eng堂...又對左成世-0-"

put...好彩無叫我-0-"

真係吾知咩叫非4變4,見4變2-0-"

第9堂吾記得左做乜-0-"

放學又搵左e個陳陳陳...又吾係樹-0-"

一齊走喇...點知我地無啦啦又撇左e個fit權-0-"

入左7仔...點知行番出黎佢就係幢樓到飛出黎-0-"

之後就一齊搭地鐵...點知我地又扮晒送世強番屋企

去到愛牒灣方向..我就轉番去筲箕灣方向kaka"fit權被玩屎-0-"

出地鐵站...fit權自己話見到佢牙媽-0-"我吾記得左她的樣子

佢話前面果個牙嬸係佢牙媽-0-點知又吾係..

之後又話前面有個行黎行去賣野ga係...點知我又信-0-"

原來係賣野果個格黎-0-先岩..."

番到屋企打機..

家姐番左黎吾夠30mins又走左..



2006 年 11 月 27 日  星期一   晴天


計數機大賽 熱情 分類: 未分類

今日5點幾起左身...

本來要來溫數學ENG嫁...

點知抄完就訓番落去..

7點5起左身就換衫果D...

7點30分出去..

撞到獅子啵...

我地夾在巴士和電車之間-0-"

番到去個位好熱牙-0-"

吾知點解我拎晒成張紙都睇吾到我溫書

今日小姐無番黎...

is堂真係好悶

eng堂...勁牙..

無帶書佢都吾知..

不過佢真係好勁,

5頁gb對左2堂ga"

ka"佢問係吾係公然挑戰我

竟然話係..真係笑死我...

小息去左借圍裙...

art堂都吾知好笑定好玩

係甘搓搓搓...泥

搓左成35min先搓完-0-"

um,搓左10min都流汗了-0-"

成副眼鏡都係有水的

嘩...查邊個無擺番d野-0-"

12點3先食得飯-0-"

要罰到45分先走得全班...

45分我就去左搵老師..

點知兩個都吾係到...

落左黎吾知點解又好熱-0-"|

叮叮...上數學

事關小姐無番不過又係默書

又係果個代課..

好似好易比人恰甘..

之後差d吾記得o者

中文堂真係好悶..好想訓覺

第9堂就精彩...

由ms收左吾知邊個部計數機

我同果就係到作故仔

事關佢就收完就按左幾下計數機..

我地就作佢玩計數機果個牙..

甘又作佢搵解碼...

又問人eng-0-"參加大賽

放學...bb好慘

比我地飛左

上完去搵老師...

就走喇...

點知去到商場.

無啦啦咪有兩條路ga

甘我地選左出面果條

無啦啦就引左bb行另一條

佢又行到好遠

就無啦啦飛左佢囉...

11pm.

超低能囉

有條友問完人地拎電腦...

又話拎一陣

拎黎搵完資料又抄晒喇

就霸住左個位

msn又勁多人add我啵

我叫佢比我睇...

甘佢又無答我

我就拎左個mouse睇..

甘佢又搶住黎啵...

甘咪同佢搶囉...

之後收埋左...

佢咪無得做...番左房

佢就叫我比番部電話佢囉...

超...比咪比...off喇bye







2006 年 11 月 26 日  星期日   晴天


食左好多野kaka" 驚訝 分類: 未分類

今日牙...

8點幾起左身聽到自己仲未熄收音機-0-"

起身就玩左陣hp..

玩完就開lb金手...做功課

原來得好小功課-0-"甘我就凈番素描吾做住

就繼續掛我既金手,睇冰之驕..

睇埋城市forum...

牙媽就打電話黎喇...

問我落吾落去食野..

咪落囉..點知我仲早過佢牙kaka"

我地3個人食兩個飯都食吾得晒-0-"

牙爸自己一個人食左一碟飯-0-"

我同牙媽兩人都食吾晒一碟-0-"

蕃茄豬扒+粟米斑腩飯-0-"

番到屋企喇..

睇女童軍kaka"90年啵..

4點幾...

家姐又打黎叫我地落街汁野食..

落左成2個鍾啵-0-"

汁左勁多野食囉..

仲去左一間有好多衫...但係要你搵ga"

買左2件衫-0-"好普通ga

番到屋企見到佢終於應番我-0-"

但係就話唔應你咪唔認你lor,,又點姐

竟然甘講-0-"...





2006 年 11 月 25 日  星期六   晴天


歌聲"未映" 分類: 未分類

今日7點幾比家姐嘈醒..

不過又訓番落去...

9點先起身玩hp..

早餐有粥同埋麵粉整既野黎食(好翠嫁)

食飽飽又繼續打機...

打到1點45分去換衫-0-"

2點1落街...點知都係遲到

雖然我係佢地開始之前番到

但係2:35呢...一番到去都係好熱甘

d詩歌都幾好聽...

不過果個淑敏傳道講野好(吾知點形容好)

今日我做傳奉獻袋..."

ka"真係到打眼色先記得-0-"同steven"

都吾知做咩ga"

完左喇...就同果個kk(欣姐best fd)傾週會

十分無奈...佢話佢未玩過checkpoint...

之後要我講比佢聽有咩玩法.."

講左比佢聽兩個玩法...

佢又話好似凈係得果一個玩法-0-

傾到去週會...

個週會又係唱劉sir 至愛-0-"

做劇-0-真係一舊舊...

勁級吾合作..

果個謝桐就係到扮死亡果d人...

極樣衰.."

完左週會mr dj就叫去食野..

甘咪去食...點知青蛙佢地都係..

甘我就話比青蛙佢地聽會經過間x仔店-0-"

之後係甘打我...

去到買麵食喇...甘就黎左一個細路..

佢排青蛙後面...甘個老板幫佢整果時...

個細路就話我吾係同佢一齊嫁-0-"

我心諗:你同佢一齊就抵喇...人地買6蚊你買得果2蚊-0-"

之後個細路d fd黎埋-0-"就係個老板附近講e到都吾好味...

立即彈開囉-00-"

番到去過多陣就開職員會,

steven足足遲左3個字..

kary姐姐竟然話佢隻龜要睇醫生果d-0-"

我養果隻15歲都未睇過囉-0-"

正式開會"

竟然係我祈禱囉...十分斷斷續續

成n粒朱古力比我地食晒

諗週會果時-0-"

最重要既考慮因數就係無甘熱kaka"

仲有職責果張野-0-畫到我勁樣衰

買左麵包同媽媽麵番去食-0-"

吾知點解依家有d鍾意玩自拍..

所以影左幾張..不過吾見左條線..

婷姐同我傾電話-0-"

不過佢叫我氹番人-0-"

唉...希望你原諒我...

我諗我地之間太多誤會...

因為我根本無講過你呃我甘囉..

一係講清楚喇...

吾係我呢一世都吾甘心...

同埋希望你吾好封鎖我喇...

如果你有睇既話










2006 年 11 月 24 日  星期五   晴天


調左位 分類: 未分類

今日7點10分先起身-0-"

汁晒書包換埋衫都7點20分-0-"

今次又差d遲kaka"

一到搭車一到睇要分享果段野-0-"

除左作左之後就無睇過-0-"

原來係亂到爆炸..

番到去無耐就到要分享喇...

不過我既熱仲未散>"<

所以我分享果時"沒"汗...甘就比人笑-0-"

真係讀完就算甘嫁喇-0-""

華哲佢仲衰-0-成個頭"惡"低晒..聲勁細(佢玩野)

果個joey張就係甘係到笑-0-"

劉細妹勁牙...狂問問題ga"

湯圓就落左去宣傳-0-"無獎拎"

之後ms就叫我地調位...

本來都吾知坐邊到..

最後我地都好早坐定...

個位仲幾好...風扇係底下

eng堂...我愈黎愈覺得ms針對我囉...

我作文寫足野就比F我...佢話無寫信甘既格式就f..點知我-0-"

中文堂,ms勁不滿我地係甘係到傾計-0-"

小息都吾知做左d乜-0-"

兩堂數學,我發覺我格黎好多野都有晒答案-0-"

又講畢氏定理...不過都幾容易拆開黎o者

食飯粟米肉粒果d..."都幾好味牙...

e個小息就真係低能-0-"

係甘改埋晒d咩日本名-0-"

浩翔-0-"植樹-0-"陸島-0-"湯島-0-賤島-0-"

is真係覺得星期3無聽好多吾識-0-"

inh就好無聊...蚩尤=豬油kaka"

e個第9節真係沈重-0-"

為左吾想比人地打散...

就扮晒乖喇...點知到最後...

有條友就話我吾滿意自己個位

如果佢吾出聲就可以放學嫁喇-0-"

甘就調...調調下就話我都吾想有甘多男仔坐埋一齊-0-"

甘不幸地我同格黎調左第2到囉-0-"

放學真係好迷茫...

上左7樓搵e個raymond問果d咩pps""

早上個ms話我仲有501蚊都未交-0-"

我就問raymond..點知佢都吾係甘答到我

就叫我搵咩李生...點知佢又吾係樹...

我咪落左去同佢地一齊走囉...