今日又無做功課...
做中文wb..."
又險些早讀樂<<
早讀樂偷睇8xx...
收完晒功課就落去週會...
eng問答比賽-0-"
keroro組果個f1好叻牙...150分領先..
果個黃志叉就好低能...係台上同人打眼色等...
最後以280分贏埋...
走果時我見到校長同安哥哥講野-0-"
我仲以為佢罵佢...點知事後先知佢話佢好多小動作-0-"坐係到
匯報了...
係我地組果時好搞野...
無啦啦係到偷笑..
果個蔡生又話無厘啦奸<<
但係佢自己又吾睇下先-0-"
其他組-0-"印象最深刻就係fit權既n頁圖表-0-"
圖表1-7,8(1-4),9,10(1-4)無奈...
小息吾記得左lu..
數學堂得知有日抄功課...
中文堂我又覺得好悶-0-"
ms黃又黎左..午膳時...
佢地兩個要去專題..
之後我地兩個又跟住黎
點知去圖書館<<
我地有得偷聽了kaka"
我地坐格黎...
係甘係到作黃生..鐵頭功<
坐到1點-0-"點知都未走..甘我地兩個就走番左上去
eng堂...又對左成世-0-"
put...好彩無叫我-0-"
真係吾知咩叫非4變4,見4變2-0-"
第9堂吾記得左做乜-0-"
放學又搵左e個陳陳陳...又吾係樹-0-"
一齊走喇...點知我地無啦啦又撇左e個fit權-0-"
入左7仔...點知行番出黎佢就係幢樓到飛出黎-0-"
之後就一齊搭地鐵...點知我地又扮晒送世強番屋企
去到愛牒灣方向..我就轉番去筲箕灣方向kaka"fit權被玩屎-0-"
出地鐵站...fit權自己話見到佢牙媽-0-"我吾記得左她的樣子
佢話前面果個牙嬸係佢牙媽-0-點知又吾係..
之後又話前面有個行黎行去賣野ga係...點知我又信-0-"
原來係賣野果個格黎-0-先岩..."
番到屋企打機..
家姐番左黎吾夠30mins又走左..
|