今日又勁晏先起身"
不過早左番去囉@_@"
ms wong今日無番.."
但係另外果一個牙sir很嘟兒-0-"
呵"科學堂勁多野做@_@"
堂課喇,eng project,仲有樣..."
之後eng堂勁樣衰囉"
又吾提下人...唉"搞到乜都無準備"
仲要勁樣衰...一開始就比人選中左/_\"
仲之很嘟兒喇.."
小息又吾知去晒邊...唉"
art堂透視有趣兒"
睇卡通片呢"好玩聯線遊戲
lunch...愛社vs忠社
仲有傾...tg"
數學堂..果個sir勁yo"
好似1堂講兩條數"
中文堂係有趣兒"
面紅兒"比人讚乖兒呢^_^"
鬥吾笑...輸晒...做咩問嘟嘟-0-"
第9堂很有趣兒"""
放學又吾問做咩o者...就去左田徑..件人"
呵"放學同fit權買野食@_@"
紫西..yo野喇"
睇多啦b夢...點知一直訓...
訓到高朋滿坐"
點知勁多野未做...都睇埋爭霸先@_@"
大王既屎你食吾食@_@"yo兒"""
仲未做晒project 屎...兒@_@"
|