奀仔之日誌←龍※
哈哈...可能會吾係日日寫嫁...
大家吾好甘失望牙
aesopt93327
暱稱: 奀仔乂龍
性別: 男
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
怎麼辦”
吹水獸-0-"
混沌"
跟蹤兒"
愚人節快樂
文章分類
全部 (153)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
尚無任何連結
2007 年 1 月 24 日  星期三   晴天


旅行日" 鬱悶 分類: 未分類

哈"今日7點幾左身"

8點先出門口仲以為會遲到-0-"

番到去無啦啦話我多手/_\"

搭車就同CHONG聽IPON/_\"

之後落到車聽MS講野...食西北風""

之後就分散搵爐"

搞左勁耐先起到火...勁嘟"

燒牙燒"食到好飽唷"

之後就行左上山就放風箏""

哈"等左勁耐都未玩得"

世強隻風箏好yo牙"爆晒"

之後終於有線圈@_@"

玩得"哈"'飛得起牙""

jlam勁yo"收喇你收喇你-0-"同范春講"

哈"吾好誤會...係收線"

之後林sir就話春怡"你卡住左我條線

yo爆"之後同佢地落左山買雪糕食"

有芒果味,朱古力,雲呢拿"嘟既口音"

哈"買左芒果味去"之後見到chong"

佢叫我地去探險""

去左囉"都無野行既"凈係得個嘟"

之後去番左去玩killer@_@"

yo爆"殺范春團"不過佢地又吾玩"

過多陣又話要影相@_@"甘咪..."

又同chong聽i嘟"

之後李得閒係到偷拍我地3個/_\'

番到去羅嘟打黎問去吾去"

甘咪去左囉"一開始有11個人嫁"

行緊過去果時有時覺得無奈.."尤其是..."

去到lu~"玩killer...開頭都吾識玩

之後有個人係甘做killer

THEN勁yo"有兩個細路囡黎左"

之後牙wing勁yo"推佢""

之後去埋玩輪轉佢地5個就走左-0-"

之後我地繼續玩"kitie黎喇"

又過番去@_@"跑去想玩鞦韆"

點知有顯理人@_@"then玩7級豬"

我勁堅"0級"個個至小3級@_@"

呵"勁yo"之後就去左m記食野"

then去左整袋..劉嘟"勁yo"吾岩牌子囉-0-"

之後去左muji"又買左幾支筆

佢地又買左好多野食@_@"

一到行一到食@_@"

見到謝安kay新碟牙@_@"好yo"

嘩"我地成日搶鞦韆玩嫁ma"

點知嘟軒佢趴左係到牙@_@"破相又"

哈"之後貼膠布牙yo爆"想拍低"

哈"之後就玩左次咩"

之後玩誠實與大膽囉..o咀"

人地係無就無嫁喇/_\"

哈"走果時見到架85"

我追到佢牙@_@"仲以為佢走左






2007 年 1 月 20 日  星期六   晴天


聽日就係家長日/_\' 不安 分類: 未分類

呵...今日6點起左身...

訓過8點打機@_@"

之後12點幾佢地打電話黎

叫我出去食野@_@"1點9先到"

吉野家果d泡菜好臭..係甘比佢地搞落我d飯到"

之後就少崇...陳智軒遲左搞到我做C事

施子(LION)都有番@_@"

週會帶唱團歌果時勁多人都吾唱/_\"

玩果D遊戲...嘟傻瓜@_@"仲有扮父母-0-"

都係覺得好嘟..."

之後落左去下面玩數字波同猴子搶波.."

我覺得好嘟牙/_\"

去左M記食野..

堅料喇...成3桌合埋

唉...又行左過去太古..

之後去左無印..買左2枝筆..

TINNY勁YO買左勁多野"

之後去左側公...首先玩鞦韆



2007 年 1 月 18 日  星期四   晴天


芒西 不安 分類: 未分類

今日7點20分先起身~早讀樂

數學堂好專心啵

eng堂就好救命.背吾出要抄10次

聖經堂好嘟-0-"&求雨

嘟...pe堂蜈攻彈考試/_\"

吾及格牙/_\"補考左都...都吾知係咪差1分

午膳借左本好睇書仲有玩拍手/_\"

中文堂睇書@_@"

is堂好癩.."

係甘比人"哲"仲有玩果d電路gd"

第9堂係到做comp

放左就搭車/_\"莊偷走"

買左芒果西米露黎食@_@"15$/_\"

去到門口搵野成碟趴晒落地-0-"好彩膠袋

d芒果勁大粒@_@"gd"

晚餐<<打邊爐食左勁多肥牛



2007 年 1 月 17 日  星期三   晴天


毒姐妹花@_@" 分類: 未分類

哈...今日6點起身沖涼..

勁肚餓煲左公仔麵黎食@_@"

呵...番到去吾屎早讀...

呵...無簽回條兩日

不過好搞笑..佢地話...

ms黃問邊個無交家長日回條...

之後過左陣...我就話無交..."

佢就話我岩岩咪問左囉..

之後就話你都無話家長日茶坐..呵@_@"

週會係性教育@_@"拍買...仲有睇戲...

果個男主角勁搞笑..呵...想錫人...個女仔即走..."

綜人堂吾知點解想專心d@_@"吾笑-0-又笑

無啦啦又分心..."

小息借左衫同書@_@"肥女"去拎衫拎吾到

數學堂比ms黃發現我手甲長-0-"

救命...雞爪/_\"我就話係鳳爪@_@"

中文堂明喻果d..."悶

lunch~落左去睇4社..比孖毒追.."煩

eng堂兩堂...勁低能唷.."

好悶唷...狂比人偷野...

低能/_\"派默書得45分/_\"差1個..."

普通話堂時間過得好快嫁啵...

第9堂d人勁遲先入黎..."

呵...吾該晒幫我改左110次/_\"

係甘等佢放/-\"呵

陳經,天空,很美麗..呵



2007 年 1 月 14 日  星期日   晴天


@_@" 分類: 未分類

大菠蘿@_@"勁yo...9-11點

呵...之後起身打機再打機@_@"

素描ing@_@