呵...今日番崇拜..."
呵...勁搞笑啵...一番到去
勁多人都知道我去左op-0-"
好似好衰甘牙/_\"
呵...崇拜開始請將...關掉
呵...好多歌都好搞笑..."
之後果個會佐講野都明^v^"
格左陣主日學..."
angela姐姐...好nice
馬太勁兒...
完左就搭左車去mk..."
一開波就行左去食日船^v^"
勁好味兒..."之後又去左買珍milk.."
勁yo"之後偷走左去嘟..."
呵...終於都選到lu~"
哈...搵番佢地果時好似好怪甘..."
旺中勁多人兒牙...kitie買左對鞋"
之後去左3樓買雪糕兒.."正兒"
之後去埋拎眼鏡...就搭車係西文等.."
呵...件野又未包/_\"去左嘟.."
呵...佢地3個送果件勁搞笑..."卡住張咭仔.."
齊人就去左海膀..."
唱生日歌...誰曾應許..."呵...食cake"
之後拆禮物@_@"52$_$"永安...yo爆.."
我果隻野勁細仔呢@_@"呵...
佢地4個隻史迪閉手^v^"
之後又玩7級豬牙...呵...打比人講我愛你.."
勁易玩啵...扮聲..."
之後又玩左數個game"
之後兩件膽走左/_\"
去左側公...呵...狂玩鞦韆..."
又傾左好多野...之後去左太安樓.."
食左勁多野..."
嘩..果到果d醬好好味牙..."食左成$20.."
之後又去左食薯餅牙...勁oil不過勁好味..又抵.."
之後去送完人搭車..."
等左勁耐先有車呢/-\"
呵...番到屋企又好攰...
勁早訓左..." |