奀仔之日誌←龍※
哈哈...可能會吾係日日寫嫁...
大家吾好甘失望牙
aesopt93327
暱稱: 奀仔乂龍
性別: 男
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
怎麼辦”
吹水獸-0-"
混沌"
跟蹤兒"
愚人節快樂
文章分類
全部 (153)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
尚無任何連結
2007 年 1 月 13 日  星期六   晴天


7人遊..算是吧 不安 分類: 未分類

哈..."今日9點先起身

係甘玩3少@_@"

之後就又遲到喇/_\"

番到去團契

佢地唱到得番首歌/_\"自己個坐左係到@_@"

之後就週會...

吾知點解好似分開左兩派甘/_\"

5個人企晒係到反起報紙@_@"難>奸

收買佬>yo爆去教員室借野@_@"

完左就去左m記@_@"

食左好多野@_@"哈...

8個人坐左5人既卡位

軒嘟好似搭枱甘...食到成地都係@_@"

最後溝晒所有汁@_@"

走果時去左康太買撲克牌@_@"

tinny同李嘟都有行去@_@"

行行下去左買激好味ga雞蛋仔食@_@"

又係到傾計@_@"羅嘟請食"

本來話想影腳...不過太多人果d...行了

行到水務處對面無啦啦行得勁快@_@"

可能因為玩踩腳@_@"遺下kitie@_@"

行到去北角官立果到影相...

8隻腳@_@"踩...哈...李嘟鞋黑了/_\"

行行下蔡嘟狂問到未-0-"

李嘟去到太古就走lu~"

我地成班人穿過太古去側公@_@"

我同大膽(膽姐)就跑去鞦韆...

點知有人玩緊...但嘟軒追黎..勁快@_@"

哈...最後玩鋤dee先...tinny同kitie就玩鞦韆...

蔡嘟玩牌-0-"之後就玩捉@_@"

佢地兩個繼續玩鞦韆.."

玩捉勁yo羅海膽吾見左人ga"

7級豬@_@"蔡嘟輸左...

打左比陳嘟話《我愛范春牙bye@_@"》

之後玩killer...勁yo爆...

蔡嘟講果d故事...

吾知點解警察成日估中邊個係殺手@_@"

之後就玩搶樽...心手敏捷囉@_@"

解手就勁yo...打晒叉甘_@@"

冰扮嘩..."慢版...

玩蒙羅麗沙@_@"個個做得勁爆笑..."

仲有海..膽..大..聯..盟...『』

then又跑去玩車輪甘既野...4個位..."

勁yo爆...搖牙搖@_@"

之後去左太安樓食野..."

羅嘟請左我食海膽@_@"講笑...冷麵..

好多人都食冷麵...又食煎釀3寶@_@"

之後送完人搭車就等車番屋企








2007 年 1 月 11 日  星期四   晴天


海膽大聯盟 開心 分類: 未分類

今日家姐成個凌晨都冇訓到@_@"

做左罵鍾@_@"冷衫既feel都吾好ga"

番到去...先發覺無帶科學改正..我10分嫁ma

早讀係到偷睇中文書/_\"

之後落左去操場集隊..."

佢講左勁耐野...陳嘟就係到撞下前後-0-"笑

中文堂變左人生哲理堂/_\"偷睇

...之後就去影班相...john無番/_\"

哈...落到去勁搞笑啵...

影相果時無啦啦諗到如果我吾望會點@_@"

數學堂就想偷睇/_\"

之後竟然要收150$囉/_\"

l&t同謙仔玩@_@"

同佢一齊整果個嘟work@_@"

係甘係到縮細縮到都睇吾到...

仲以為整吾番

lunch7樓牙/_\"

eng堂問左人借書/_\"

心智堂咩憤怒係咪好-0-"

專題好悶...落左去聽野..."

第9堂係到聽行星-0-"

放學就團契喇..."

遲左入去...之後分組就玩收買佬等...

勁悶..."放果時就去左m記-0-"

勁低能...去到無晒位...之後

無啦啦又話我d指甲好令-0-我搵吾到指甲嘟ja

一直都有個乜luck佬望kitie@_@"

走果時仲要望多眼/_\"

之後去左買格仔紙...

途中經過砵仔糕店比人屈機買左黎食

點知果條友話...6個人食10蚊牙...甘慳

行到去寶馬山果條斜路...去到文具店...

勁搞笑囉...海膽姐狂整我-0-

最後搭左81番屋企

車途中果條友係甘打架車囉-0-"o咀










2007 年 1 月 8 日  星期一   晴天


范春....卷 滿足 分類: 未分類

笑爆...今日7點10先起身...

仲以為會早讀-0-7點33分先落街

番到去多謝李得閒借eng書黎/_\"

第1堂就科學...頭腦未清醒""

我覺得好低能牙...ENG堂...成堂對果幾頁

分組計分囉-0-"ABCD...掂牙A組72@_@"""

小息見到羅嘟-0-好似想食左我個肚GA砵仔糕甘

ARTS堂又有成睇喇...

哈..好彩我都及格6十幾分加埋-0-"

LUNCH悶爆...係7樓果到囉/_\"冇帶IS作業

數學堂全部數都做晒LU@_@"

普通話堂又派卷...哈...50分@_@"

無啦啦果個春卷行過黎啵..."

之後吾KK就叫佢范春-0-之後我叫佢卷

之後又有排講喇啵-0-"

中文堂又係到講咩文...勁悶...

ENG堂就係到做ENG囉-0-"

哈...今日得自己一個人搭車走JA

一個清潔,一個田徑,一個吾屎搭











2007 年 1 月 7 日  星期日   晴天


爆紀錄 分類: 未分類

有屎既黎最遲既一日起身-0-"

嘩...1點先起身@_@"

全日係到打機-0-"

之後7點幾食好味飯@_@"

哈...掂牙...bbq吾知邊d人無組呢

不過我都有組/_\"

仲有牙...爆愛kay@_@"



2007 年 1 月 6 日  星期六   晴天


向上刷向下刷@_@" 愉快 分類: 未分類

哈...今日8點幾起左身...

之後打左陣機...要去上COURSE/_\"

約左10點10/_\"點知11點先齊人KA"

之後就搭車牙...又要轉車...先去到

嘩...果到勁大啵...成座野都係for果個教會

有11樓牙好似@_@"

之後就入左一個班...

勁悶...果班成班都係大人黎嫁...

之後又吾同佢同台...佢地笑乜我地都吾會笑

之後過左陣就去食野lu~_

我地4個就去左食m記

大人們就食自己@_@"

食左廿蚊...係m記好玩@_@"

之後番番去勁悶...係到呆左個鍾/_\"

3點就教樂器果d野...好勁啵...

領唱同埋拉樂器果d@_@"同埋佢地係甘打黎

我識左首新詩歌(求嘟嘟嘟)

之後恩姐請我地打o的落去金鍾站

之後仲諗住搭打o的去唱k嫁ma-0-"

點知我地係地鐵站行過果時打去...

竟然佢地講見到你地喇-0-"

搞左一排綵先入左去唱k

之後首先係個肥仔服務我地

之後勁煩...又噴黎噴去...噴埋落我果到

嘩...唱左勁多首>"<"

最記得就係yeah2yeah同埋勁歌金曲@_@"

勁歌金曲我唱足10mins@_@"

之後又每人+左18蚊雞打邊爐@_@"

係出面拎完黎入面整@_@"好好玩牙

kitie姐叫左兩個spicy底...

竟然有得轉啵...食左好多野牙...仲打包左d野@_@"

之後搭嘟之前飲左袋果支水一口...

點知勁嘟...噴番晒出黎囉-0-"

之後就行去鰂涌公園囉@_@"

嘩...行左勁遠@_@"仲見到我地學校果個高f@_@"

嘩...行左勁遠先到...

去到一開波就玩秋韆~"

之後就玩ture or嘟...

都吾好玩...因為無d甘既問題/_\"

之後就係到玩撲克牌@_@"

爆凍啵...玩7級豬/_\"搶紙巾@_@"

10點幾就走左去西河...

羅嘟勁急@_@"去左等廁所

最後就係送左佢地去地鐵站

就係到等車...等左20mins先有車>"<好凍牙