今日終於係星期四了,
汁晒野就搭車了..
番到去見好多人都甘勤力
甘我就問咩事喇..
死喇...點知我都未做果part..."
甘我地就等左ms走就做做做..."
排隊落去操場集隊.,.."
派左張咩獎學金既紙...
嘩..我一定有份既..
之後頒獎...果個葉東海好勁牙...
咩馬拉松第2名@o@"代表hk出賽...
番到上去中文堂...
十分悶呢...listening"章姐姐舊書被ms發現
數學堂...畢氏定理好好玩...又易
小息..去左拍卡...死喇..拍吾到
原來話要24小時先得..我琴日7點幾先入數
l&t..整蛋糕唷...
十分有趣...ms入左黎影相...
死喇..佢影到我地果組..
我立即叫蔡盛整番先kaka"
甘佢就影左佢相好耶"
時間不足...發蛋吾夠時間.."
最後得3個又勁小-0-"
不過都有8分..算係甘喇...
上到去比佢地試食-0-佢地話吾夠水份.."
果盒飯都吾知咩事..
得2粒牛肉-0-"
成個lunch又行黎行去-0-"
吾知點解狂將兩個人拍黎拍去kaka"
怪吾知得吾見左前面果兩個人喇.."
原來係去左格黎學校做特工"
佢話同佢地玩吱吱吱-0-"
多有趣...玩足成個下午-0_"
eng堂又係對左成堂野..最後仲吾夠時間對ws.."
心智就兩堂啵..反思..."
好無聊呢.玩咩龜來了"
好勁牙..我一個人用左5次龜來了-0-"
勁無聊..係到轉來轉去-0-"
之後咩分享..條春卷又分享我打佢囉..頂佢-0-"
之後佢地就要落去環校跑.."
我地就留左係到.."
聽番eng果d第9堂果d野"
終於宣佈我地落去喇-0-"
之後見到john佢咪一齊睇囉
好成功牙..拍到哲同john佢..不過佢地話好痛.."
我目到我地班第1了kaka"
甘咪有野食lor@o@"
之後就可以上去了"
不過我地無上去...搵世強先"
點知佢去到更衣室門口嘔了"
慘耶.."就要出去影相"
竟然話有影相有得加操行.."
我早頭吾知嫁.."
唉...我就lay埋左d人既後面到^^"
之後fit權就話左個吾知係好消息定衰消息喇.."
就係話有人要走.."
不過好多人都係到喊.."
我真係發覺左一樣野"
當人有的時候...
便覺得是必然的.."
當人失去的時侯..
便覺得很傷感<<
|