奀仔之日誌←龍※
哈哈...可能會吾係日日寫嫁...
大家吾好甘失望牙
aesopt93327
暱稱: 奀仔乂龍
性別: 男
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
怎麼辦”
吹水獸-0-"
混沌"
跟蹤兒"
愚人節快樂
文章分類
全部 (153)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
尚無任何連結
2006 年 12 月 4 日  星期一   晴天


ms郭?吾記得左ms咩lu 分類: 未分類

今日本來想5點起身嫁.
.
點知又訓番落去

7點起身做完功課都7點15分喇-0-"

勁緊啵..條頸...扣左頸喉"留"(幾乖)"

見到有n個人著左夏季-0-"

仲以為會早讀."

原來佢地一直等緊我份野-0-"

『愛情感覺』終於睇到大結局...點知打鍾-0-"

原來john佢今日吾番牙>"<仲以為佢遲到

空中的旋律.."我地班都有人點..

ms黃kaka"笑一笑..吾知咩...吾笑世界爆炸"

is堂...對作業.."好悶哦.."

eng堂..有兩個老師來牙.."

ms x2...吾記得左新黎果個-0-"

做聆聽同埋讀野-0-"

小息...好乖甘抄左d詞彙.."

art堂要兩到走啵-0-"

首先上music"

要叫人出去拍拍子...都係好彩吾屎"

art"

睇泥同埋都吾知做左d乜..

bb仔真係搞野...無畫紙吾屎畫..."

lunch~"

無訂到飯.."

食果d黑芝麻-0-"朱古力...怪怪的

吾kk本來想要好多嫁kaka"

點知佢食左之後就笑屎我...勁"好味"

嘩...一黎就沖左落去買野食...同bb仔..."

點知勁多人-0-"所以行黎行去...

之後又行番上去...又見吾到佢地lor"

之後落番去先見到-0-"

又係到行黎行去..."

12點45...bb仔又落左黎"

我同左佢去食野..."

ka"食食下佢地幾個又行過黎-0-"

腸仔囉...睇人地食..."

木豆豆+麵"

上到去就繼續溫-0-"

ka默數...吾kk錯左...原來佢記位置的-0-

中文兩堂都係要黎做小組.."

十分搞笑囉..."

第9堂係到發呆.."

放學..就走左lu~"

放學途中.."

fit權竟然話佢同海盜講野-0-"

問埋班代表電話...."

向一個牙嬸點頭-0-"

番到筲箕灣-0-"

fit權就好驚比佢牙媽見到佢.."

吾知點解佢牙媽好恐怖-0-"

無啦啦就會出現嫁喇啵-0-"

番到屋企睇左陣tv到6點幾-0-"

出左黎...7點幾就打機lu~"




 



2006 年 12 月 3 日  星期日   晴天


接2連3地說生日快樂-0-" 分類: 未分類

今蕉8點幾就起左身.."

就睇左咩文化廣場-0-"

光天使黑天使-0-"

睇完就去左打機.."

玩到11點幾.."

去左整蛋糕黎食@o@"

今次幾好味...又"遠"

就去左焗pizza"by mum"

掛機落街.."

去左天悅圖書館"

係天悅見到20號-0-"同埋佢個fd"

上到去借左書.."5本lor"

番去果時...

吾打住








2006 年 12 月 2 日  星期六   晴天


連日來蛋糕大戰 分類: 未分類

諗住一次過打晒<<"

12月1日祝謙仔生日快樂kaka"

教師發展日所以吾屎番學.."

10點幾先起身...

係吾係好羨慕呢某d人

起左身打左機一陣

見到屋企無咩野好整黎食..

甘就記得11月30果時就整蛋糕a ma"

我就整喇...好期望

整都幾好玩牙...

不過整完之後...

勁怪..勁甜又矮-0-"

整左幾個pie仲有一個大ga"

自己食左大部分...家姐食左d kaka"

最後先知道...我用左生粉黎整-0-"

擺都吾擺邊d 麵粉-0-"

到左夜晚<<牙媽番黎試左@o@"

佢話(總知吾好味喇)

甘我就繼續整多次-0-"

今次佢話我太硬...

之後牙爸食晒...kaka"

10點開始打機...

玩到凌晨兩點

12月2日"
10點幾起左身..

見到成班人起晒身..

甘快食早餐吾預我ga"

之後我入左房睇左一陣電視

就出黎食粥+類似油條果d野

kaka牙媽話你試下我既方法黎整多次牙

之後甘我又整喇啵..

今次終於叫成功d喇.."

好勁啵..今次我自己食左好小..

不過好快比人清晒gd<<"

換完衫就番團契

今日個週會係我帶囉-0-"

cheak point kaka"琴晚同恩姐諗左1個鍾

um係吾同地方放左d野比佢地估<<尋寶

都幾好牙kaka"做埋d預備就上去少崇..

勁亂囉...都吾知點解ga"

上到去少崇吾知點解無果種feel"

得結他同埋唱歌.."

吾知點解係吾係方包佢太入神..

所以遲左按電腦.."

唱歌唱得好搞野.."

今次分享竟然問番上次果d野-0-"

完喇完喇"仲有15mins就做埋預備.."

週會了"帶團歌吾知點解forget左>"<

團訓就做咩抽樣調查.."

到遊戲介紹果時十分搞o野"

我多數都係答短句-0-"

吾知點解佢地係甘係到笑

就要落去g03搵喇..

吾知點解佢地搵得勁快

4點5分就搵晒then估答案"

仲有d時間都吾知做乜-0-"

甘就我提出左咩分享分擔就做囉-0-"

到最後解散祈禱果時...

本來話腸仔佬嫁.."

點解佢又係到吾知做乜

我就好有勇氣就話我黎祈喇kaka"

其實我都吾知講乜好ga"

完左就行黎行去..

無啦啦就話玩足球機

點知蔡盛打爆左佢兩個波-0-"

佢幾傷心..係佢辛辛苦苦汁嫁kaka"






2006 年 12 月 1 日  星期五   晴天


環校跑 分類: 未分類

今日終於係星期四了,

汁晒野就搭車了..

番到去見好多人都甘勤力

甘我就問咩事喇..

死喇...點知我都未做果part..."

甘我地就等左ms走就做做做..."

排隊落去操場集隊.,.."

派左張咩獎學金既紙...

嘩..我一定有份既..

之後頒獎...果個葉東海好勁牙...

咩馬拉松第2名@o@"代表hk出賽...

番到上去中文堂...

十分悶呢...listening"章姐姐舊書被ms發現

數學堂...畢氏定理好好玩...又易

小息..去左拍卡...死喇..拍吾到

原來話要24小時先得..我琴日7點幾先入數

l&t..整蛋糕唷...

十分有趣...ms入左黎影相...

死喇..佢影到我地果組..

我立即叫蔡盛整番先kaka"

甘佢就影左佢相好耶"

時間不足...發蛋吾夠時間.."

最後得3個又勁小-0-"

不過都有8分..算係甘喇...

上到去比佢地試食-0-佢地話吾夠水份.."

果盒飯都吾知咩事..

得2粒牛肉-0-"

成個lunch又行黎行去-0-"

吾知點解狂將兩個人拍黎拍去kaka"

怪吾知得吾見左前面果兩個人喇.."

原來係去左格黎學校做特工"

佢話同佢地玩吱吱吱-0-"

多有趣...玩足成個下午-0_"

eng堂又係對左成堂野..最後仲吾夠時間對ws.."

心智就兩堂啵..反思..."

好無聊呢.玩咩龜來了"

好勁牙..我一個人用左5次龜來了-0-"

勁無聊..係到轉來轉去-0-"

之後咩分享..條春卷又分享我打佢囉..頂佢-0-"

之後佢地就要落去環校跑.."

我地就留左係到.."

聽番eng果d第9堂果d野"

終於宣佈我地落去喇-0-"

之後見到john佢咪一齊睇囉

好成功牙..拍到哲同john佢..不過佢地話好痛.."

我目到我地班第1了kaka"

甘咪有野食lor@o@"

之後就可以上去了"

不過我地無上去...搵世強先"

點知佢去到更衣室門口嘔了"

慘耶.."就要出去影相"

竟然話有影相有得加操行.."

我早頭吾知嫁.."

唉...我就lay埋左d人既後面到^^"

之後fit權就話左個吾知係好消息定衰消息喇.."

就係話有人要走.."

不過好多人都係到喊.."

我真係發覺左一樣野"

當人有的時候...

便覺得是必然的.."

當人失去的時侯..

便覺得很傷感<<



2006 年 11 月 29 日  星期三   晴天


今日係星期5 不安 分類: 未分類

全部堂都變晒星期5牙..

琴日無沖涼..今朝補番-0-"

做完eng gb就訓左陣...

7點10分先起身-0-be late..

點知34分先出到街-0-"

原來都吾係好遲o者..

空中的旋律"甩甩cutcut甘...

一黎就兩堂eng..."

十分勁啵-0-"好似凈係對左gb...3頁就兩堂囉-0-"

中文堂...講左d wb,語文運用...

小息...幫助棋異果逃避春卷..."

兩堂數...一個人就隻眼有野...

一個就被人話發白日夢-0-"

落左堂就話拎pizza上黎啵...

之後我食完飯...棋異果就話同我分一半...

甘我咪食囉-0-"又凍又吾翠的-0-"

我地又行黎行去..首先玩fit權<<

又行黎行去-0-"都吾記得晒..

番番上去...棋異叫我幫佢打組員名單...

我就打左"叉春卷"

kaka"點知都係要改左佢..

is堂十分無聊囉..果個你得閒又畫我本書-0-"

之後又叫我地行出去睇佢-0-"

inh.匯報左1堂又kaka"

范老師-0-"

當海盜問問題果時.."

安哥哥就話我知...

我心諗做咩吾比人答牙-0-"

佢原來吾識用電腦..熊<

連第9堂都變埋星期5了-0-"

睇果個電影.."

今日要科學學會..

勁悶囉...又霸晒d野黎做...幾好牙..行行企企.."

睇左果d 骨頭果d..有真人tim牙...

蛇虫果d好特突..."

4點半就放人..

又上左去搵陳陳陳點知又吾係樹-0-""

落左去十分搞野...去左打波..."

吾kk+劉細妹vs我-0-"

之後又勁大風kaka"

十分搞野...

果d田徑就殺到黎..我又走左喇...